Concurs: Lansare Aylin – Am câștigat!!!

Ahhh… afară e o zi așa de frumoasă!!! O zi cu soare pe cer și câțiva nori răzleți și albi.. foarte albi! În sfârșit s-au decolorat și ei de griul acela morocănos!

Afară e o zi așa de frumoasă, iar eu AM MAI CÂȘTIGAT UN CONCURS! Da, am câștigat concursul celor de la Blogal Initiative ce avea ca scop lansarea melodiei cu videoclip, Chemistry, cântată de Aylin!

Aseară, de fapt era noapte în toată regula, pe la ora 00:00, am primit un pingback la un articol pe blog care arăta cam așa:

Untitled2

Nefiind sigură dacă am câștigat am intrat pe site și tare mare mi-a fost uimirea când am văzut următoarele:

Untitled2

Aylin împreună cu cei de la Blogal Initiative m-au ales și pe mine, printre cei 5 ce vor primii o invitație dublă la lansarea de la Palatul Ghika din 11 aprilie 2013!

URAAAAA!! Voi merge din nou la București și de data asta voi ajunge și la Palatul Ghika! IEEEEI… prima mea participare la o lansare de album a unui artist… sună atât de… incitant!

E frumos să câștigi fie un premiu, fie experiența. E frumos să participi. Iar eu, acum, pot spune că sunt chiar fericită că am câștigat și le mulțumesc.

Acum, dacă eu am câștigat, vă invit și pe voi să câștigați o carte (”Dragoste și prietenie” de Jane Austen) dând click pe imaginea de mai jos. Concursul este organizat de mine și de ales câștigătorul nu o va face Random.org ci niște persoane, printre care și eu 🙂

Untitled

Keep calm

and WIN,

Pishky!

12 gânduri despre &8222;Concurs: Lansare Aylin – Am câștigat!!!&8221;

Spune-mi părerea ta!

