Guest post – Filmele Horror si pasiunea pentru filme

images (2)

Fiecare om obișnuit are una sau mai multe pasiuni. Fie că e vorba de croșetat sau pasiunea pentru filme, cazul meu, fiecare pasiune a avut un punct incipient. Pasiunea mea pentru filme a început cu adevărat în 2002, când un dvd piratat cu filmul ”Blade” mi-a deschis porțile spre terifianta industrie a filmelor horror.

Filmul care l-a introdus pe Wesley Snipes în liga mare mi se pare ceva obișnuit acum, dar atunci pur și simplu m-a îngrozit. Îmi aduc și acum aminte dvd-ul albastru pe care scria tacticos „Blade I”, iar luna plină din acea noapte se reflecta în el și lumina camera. Proastă noapte mi-am ales să văd un film cu vampiri. După acea ispravă am început să mă simt urmărit de fiecare dată când ieșeam afară noaptea, dar asta nu m-a împiedicat să continui proaspăta pasiune. După ce am vizionat toate filmele ”Blade” am economisit banii de pe o săptămână din care mi-am luat zece cd-uri, pe care ce credeți că am pus, ”Blade: The Series”. Mulți ani mai târziu mi-am dat seama că rolul lui Blade din serial nu mai era interpretat de Snipes, dar ce să zic, mi-a plăcut și așa.

După ce am terminat toate materialele legate de vampirul umanizat Blade, a venit rândul lui ”The Butcher” să-mi provoace fiori pe șira spinării. Din fericire l-am văzut ziua că altfel cine știe ce s-ar fi întâmplat. Povestea horror clasică a adolescenților puși pe distracție care se pierd într-o pădure ca mai apoi să fie măcelăriți pe rând de un maniac, a fost folosită în nenumărate filme, dar culmea, acțiunea acelui film o știu și astăzi în cel mai mic detaliu.

A urmat primul film descărcat de pe ODC și văzut pe un monitor CRT. Filmul în cauză se numea ”Pulse”, filmat în România, a fost picătura ce a umplut paharul de filme horror proaste pe care le aveam la activ. Filmul care a ridicat puțin nivelul a fost ”Thir13en Ghosts”, care chiar și cu ratingul IM-18, l-am vizionat.

Nu cred că a fost un film care să mă bântuie atât de mult timp ca și ”The Unborn”. Acel film a fost groaznic de bun, iar nopțile în care închideam ochii iar mintea îmi sărea imediat la Barto, m-au ținut sub tensiune câteva luni bune.

În ultima vreme filmele horror au avut mult de suferit, piața fiind invadată de tot felul de chich-uri de slabă calitate. Dacă ne gândim la filmele horror cu adevărat bune ale ultimilor cinci ani, degetele de la mâini ne ajung să le contabilizăm.

Din această cauză, acum vreo doi ani am înțeles că filmele horror nu sunt totul, că industria are mult mai multe de oferit. La ora actuală sunt consumator de filme universal, nu mai contează genul, filmul în sine să fie bun.

Sper că anul ăsta industria horror să-și mai revină puțin și să mai avem și noi parte de niște suspans adevărat.

A scris pentru voi Teglas Adrian, blogger la yingyangmovies.wordpress.com. Dacă v-a plăcut sau nu acest articol, vă aștept pe blog pentru un feedback. Salutări tuturor!

7 gânduri despre &8222;Guest post – Filmele Horror si pasiunea pentru filme&8221;

Spune-mi părerea ta!

