Guest post – Generația PRO… știlor!

Astăzi, pentru că eu n-am avut nici o idee, l-am lăsat pe Eddie, un alt oltean, să vă vorbească prin intermediul cuvintelor scrise  🙂

cropped-welcome_to_reality1

 Salutare, dragi cititori fideli ai acestui blog. Mă numesc Doman Daniel, sunt blogger de 1 an, și acesta este primul guest-post. Blogul meu este unul pentru mai multe categorii de „uameni” cum ar fi: tutoriale PC, Photoshop, Android sau știri din lumea tehnologiei, dar și lucruri amuzante, opinii, recomandări, articole despre jocuri, recenzii și multe altele… Cine dorește cine poftește, poate să mă viziteze AICI (intrare liberă și stați cât doriți).

Intenționez să mă reprofilez cu blogul, să discut mai multe din țara asta, din viața mea, sau fel și fel de lucruri care ne frământă, pe mine sau pe alții. Am să încerc să numai obosesc lumea cu N tutoriale și sfaturi despre cum să faci un banner în Photoshop sau mai știu eu ce.

Astăzi vreau să dezbat un subiect des întâlnit zilnic chiar în viețile noastre. Trebuie să precizez că am 19 ani (aproape) și din păcate, fac parte din generația PRO…știlor. Stai stai stai, nu am zis că și sunt ca ei, altfel nu scriam acest articol.

Realizez că, în ziua de astăzi, un elev care intră la liceu, își alege un profil care să sune bine…mă înșel, asta îmi spuneți voi. În cazul meu fiind, în ultimul an de liceu la mate-info, am ales acest profil pentru că îmi place tot ce ține de mouse și tastatură, așa că fac multe lucruri cum ar fi designul grafic și programarea web.  Mulți aleg acest profil pentru că e de viitor și așa este, însă 99% din colegii mei sunt pe lângă ceea ce se cere la acest profil.

Te întreabă unu: La ce profil ești?

Tu: Mate-info.

Acesta care îți adresează întrebarea se gândește el și te întreabă: Înseamnă că ai un calculator trăznet, joci jocuri de ultimă generație, le ai cu „hecăritu’”.

Tu: Da, am calculator dar…nu am loc de tata că își calculează datoriile pe el (WTF!).

Asta a fost o mică glumă dar credeți-mă că nu suntem departe deloc.

Însă experiența proprie e total diferită. La mine în clasă, cu atâta tehnologie în jurul nostru, ne-am decis să nu mai dăm banii pe xerox, așa că având telefon cu o cameră foto bunicică, m-am decis să fotografiez comentariile pe care le aveam de învățat și să le trimit colegilor pe e-mail. (cică să fii unit cu o clasă)

A 2-a zi, profa de română întreabă dacă am scris comentariile…Ăla eu, ăla eu….Nimeni!

Motiv? Păi unu că nu are calculator, unu că nu a plătit mă-sa internetul, unu că nu are internet, unu că cică avea virus (ale naiba poze și astea se virusează, așa instant ca nessu’), mai pe scurt, toți vroiau comentariile, să nu mai dea banii pe xerox, să nu ne mai deplasăm până la xerox (că e departe rău..cică), însă după se dau loviți: ba că nu au, ba că au dar nu au…

Nu înțeleg generația asta. Mă mir că nu sunt ca ei, adică na, am altă mentalitate, diferită, departeeeee de mentalitatea lor.

Fetele din generația de astăzi, no offence Pishky, sunt foarte firave, gen: Nu atingeți, fragil!

Când e liniște în clasă, se găsește una, două să bage o muzică de jale, manea sau vreun cântăreț străin mie, și încep să pișe ochii aiurea, fără vreun motiv, de parcă era bătută de melodie, domne.

Băieții, numai sunt băieți domne, dacă nu au permisul de conducere la portofel…Unu din clasă dacă ia permisul, deja toți încep să dea buzna la școlile de șoferi, să își caute mașini, că na, să arate că și ei pot…

În generația asta predomină cocalarii și pițipoancele. Oh, dar vai, eu nu mănânc că mai înainte m-am dat cu gloss. Și cine te pune???

Dacă nu aplici legea pumnului să arăți că ești masculul cu bâzdăgania în pantaloni, ești nul în grupul băieților. Dacă nu îl tamponezi pe unul frontal cu palma piciorului nu te aplaudă nimeni. Dacă faci asta, deja a 2-a zi dimineață, ești alt om, ești vedetă între băieți, toți te salută, te cheamă la cafele, la o bere, la o vorbă, la o țigară etc.

Că veni vorba de țigară, în ziua de azi peste 50% din liceeni fumează. Norocul meu, nici asta nu m-a tentat să fac… Mai nou, printre liceeni a apărut un nou termen de “tiră”. Mai exact, unu dacă are țigări și nu are de gând să dea și el share, deși el a fost invitat să tragă un fum dintr-o țigară împărțită la 4-5 oameni, el se duce și se ascunde, se duce într-un loc unde să se bucure de mult iubitul pai de hârtie cu rumeguș presat numită țigară…

Și acum vine partea cea mai cocalarească…sau COOL. Mersul prin cluburi. Mai  nou, prin club mergi cu fufarnița de mânuță, iubită de ocazie să arăți că ești baștan de baștan cocalar cu acte în regulă, bineînțeles, fufarnița să fie cât mai mini, cu o fustă proiectată cât mai mica, dacă s-ar putea să fie și transparentă că na: Îi e rușine să umble dezbrăcată, dar nu îi e rușine să poarte o fustă mini până se vede coloritul chiloțeilor recent achiziționați de la o firmă de renume.

A 2-a zi după super party-ul de la club, toți băieții se laudă cu ceea ce a realizat la acea petrecere cum ar fi: Bă! Eu aseară m-am făcut magnet să îmi bag p…. dacă nu! Am băut 70 de mii de pahare de vin dar nu m-am amețit mă. Bă, și cum m-am dat pe bere, m-am dus dracu! Altu: Ce vorbești mă! Eu am băut la coniac și am condus dracu cu o mână, că cu cealaltă țineam sticla evident!

Sper că primul meu guest-post este unul bun, iar ceea ce am vrut să arăt a fost realitatea acestei generații PRO…aste.

Am să vă rog pe fiecare să mă contraziceți dacă doriți, însă asigurați-vă că aveți un argument când o faceți.  Dacă nu aveți vreun contraargument, atunci e ok ) See ya!

5 gânduri despre &8222;Guest post – Generația PRO… știlor!&8221;

Spune-mi părerea ta!

