București – part II: Trasee-n București

Cuprins:

Part I – The human Body la Muzeul Antipa

Part II – ce citiți acum

Part III – Film de groază

Part IV – Prin spitale

Part V – Concert Aylin

Part VI – Aventură de noapte în București

Prima zi – miercuri 10 aprilie 2013 după masă

După câteva ore petrecute în Muzeul Antipa, am ieșit moarte de picioare și ne-am așezat ca două babe pe o bancă privind la clădirea din fața noastră ce se afla vis-a-vis de Muzeul Antipa :). Chiar voi știți ce clădire se află vis-a-vis de Muzeul Antipa? Nu știți? Dar dacă vi-o arăt?

CAM00045

Nici acum nu știți care este clădirea? Eh… lăsați că nu-i mare bai asta! Nici bucureștenii ce treceau zi de zi pe lângă ea nu prea aveau habar și dacă îi întrebai dădeau din umeri :). Dar pentru că eu sunt un om tare bun am să vă împărtășesc cunoștințele mele și am să vă spun că acea clădire este GUVERNUL ROMÂNIEI! Mă bucur că v-am putut culturaliza în vreun fel cu această informație :)!

După ce am lenevit vreo 10-15 minute privind Guvernul și mașinile ce-i treceau prin față ne-am hotărât să mergem să mâncăm la Mc Donalds-ul din spate și am sfârșit la SubWay. Ciudat. Știu. De SubWay eu sunt fascinată din Oxford pentru că primeam puncte și ne puteam cumpăra apoi gratis :). Nici aici nu sunt mai prejos, au tot felul de oferte gen cumperi un sandwich și un suc și primești unul gratis :). Nu e cine știe ce, dar e :).

E interesant cum se ajunge la SubWay-ul din Victoriei dacă ești pe partea cealaltă de stradă. E tare interesant  pentru că nu poți trece direct pe partea cealaltă în intersecție ci trebuie să treci de pe o stradă pe alta ca și când ai face un sens giratoriu pietonal. Nu înțelegeți ce vreau să zic? Nu-i nimic… m-am chinuit să vă fac un desen 🙂

Untitled

Da… logică de București 🙂 De ce să treci drept când poți să ocolești toată intersecția și să stai la 3 semafoare?

Trecând peste asta, după ce am mâncat ne-am îndreptat pașii spre Arcul de Triumf trecând pe lângă Muzeul Geologic și Muzeul Țăranului Român iar înainte de a ajunge la Arc am făcut un popas de relaxare prin Uruguay. Ajunse la Arcul de Triumf ne-am grăbit pașii spre Casa Poporului de unde ne-am cărat cu greu spre metrou să mai ajungem și acasă 🙂

Am mers ceva ziua de miercuri, dar n-am mers mai mult ca joi noaptea 🙂 Însă despre asta o să vorbim peste vreo 2-3 posturi 🙂

Cam atât și pe ziua de astăzi cu plimbarea mea prin București. După cum vedeți multe n-am văzut miercuri, deși parcă am văzut destule pentru o singură zi :).

Și dacă tot am fost miercuri în plimbare am să vă las mai jos un clip cu partea a doua a proiectului ”Vorbe pentru timpuri noi – Tu ce le-ai dărui oamenilor?”. Este filmat în centrul vechi al Bucureștiului. Vă doresc vizionare și ascultare plăcută!

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

Prima parte a proiectului de mai jos o puteți găsi AICI!

sursă youtube (user Bogdan Vetu )

12 gânduri despre &8222;București – part II: Trasee-n București&8221;

  1. Din ce am putut sa-mi dau seama din desenul tau cu Subway, daca mai mergeai poate 20-30 de m inapoi, intrai in pasajul facut special pt a trece pe partea cealalta a bulevardului.

    Fiind zona cu trafic intens vei gasi doar o trecere intre Magazin Unirea si Intercontinental – e si normal.

  2. care doua babe ma?????!!!! ) deci pot sa spun ca a fost o zi superba, in primul rand pentru ca am petrecut-o cu tine si in al doilea rand pentru ca m-am simtit ca o turista prin bucuresti, ca la inceput cand de-abia venisem si il exploram…awesome feeling! thank u >:D<

Spune-mi părerea ta!

