București – part VI: Aventură de noapte în București

Cuprins:

Part I – The Human Body la Muzeul Antipa

Part II – Trasee-n București

Part III –  Film de groază

Part IV – Prin spitale

Part V – Concert Aylin

Part VI – Ce citești acum

A treia zi – vineri 12 aprilie 2013 noaptea

IMG_0901 (1)

A venit și ultima parte a ”călătoriei” mele prin București:). După 6 părți (de parcă ar fi o infinitate) închei și nu se știe dacă voi mai reveni zi de zi pentru că ideile sunt departe de mine. Foarte departe.

Concertul lui Aylin se terminase. Am ieșit frumos pe porțile palatului și ne-am îndreptate spre prima stație de autobuz după ce eu am renunțat la ideea mea prostească de a da sute de mii pe taxi să mă traverseze tot Bucureștiul.

Trebuia să luăm N123-ul până în Piața Unirii iar de acolo un N115. De la Palatul Ghika până la prima stație unde deja ajunsese N123 când noi ieșisem, nu era mult. Până să ajungem noi însă N123 a plecat, așa că am mers frumos la pas o stație pe jos. De data asta nu ne-a mai dezamăgit și a ajuns un N123 o dată cu noi. L-am luat, sau mai bine zis ne-a luat el pe noi și ne-a lăsat în Unirii.

De acolo am așteptat N115-le. Și am așteptat… și-am tot așteptat în frig. Și am așteptat… și timpul trecea și noi tot așteptam. Am așteptat mai bine de 30-40 de minute când ne-am dat seama că trecuse de ora 1:00, iar următorul N115 avea să mai vină abia la ora 3:00 dimineața.

Probabil vă întrebați de ce nu am luat alt autobuz, că doar nu era singurul cu direcția spre Iuliu Maniu. Da adevărat, nu era singurul.. dar noi nu am știut asta. Conform site-ului RATB cu liniile de noapte doar N115 trecea fix prin Iuliu Maniu, sau cel puțin doar pe ăla l-am văzut noi. Iar acum, ca să nu fii spus o prostie m-am uitat pe site și…. același lucru… doar la 115 era trecut Iuliu Maniu. Așa că noi am așteptat N115-le care trecuse înainte de N123 prin stație.

Fiind trecut de ora 1:00 ne-am decis să o luăm frumos la pas (din nou), fiind siguri că așa sigur o să ajungem la destinație. Și am mers la pas. Din Unirii până în Iuliu Maniu trecând pe lângă Facultatea de Medicină, pe lângă câteva cluburi, pe lângă Dâmbovița (ea ne-a ținut un drum destul de lung, de urât), am ajuns și aproape de Academia Militară, apoi ne-am îndreptat spre Cotroceni și într-un final am intrat pe Iuliu Maniu, însă mai aveam de mers aproape două stații de metrou până în cartierul unde stăteam eu.

În total am mers 8-9 km conform traseului pe care l-am făcut a doua zi cu tata cu mașina. Kilometrajul ne-a indicat 8-9 kilometrii.

Dacă până acum totul v-a părut a fi liniște și pace, țin neapărat să vă dezamăgesc. În timp ce noi făceam pas după pas pe străzile aproape pustii ale Bucureștiului pe timp de noapte, telefonul meu suna într-una. Când nu suna mama, suna tata și invers. Iar când nu suna nici unul mă suna Aka Bu(Raluca). Fiecare mă întreba același lucru: Pe unde sunteți? Dar sunteți bine? Dar mai aveți mult? Dar cum naibii ați pierdut autobuzul?… Iar șirul întrebărilor se repeta de fiecare dată. Și asta doar pentru că în timp ce ei mă sunau la TV ei urmăreau o știre cu un tip de 18 ani ce tocmai fusese înjunghiat într-un cartier nu foarte îndepărtat.

Eu sunt o persoană uneori inconștientă ce nu-și dă seama de pericol pe moment. Ca să fiu sinceră, dacă n-am pățit nimic, nici acum nu-mi dau seama în totalitate. După umila mea părere și ziua poți să fii omorât, oricând poți pății ceva dacă e să o iei așa…. chiar și atunci când stai pe trotuar și aștepți ceva.

După cum deja v-ați prins (poate și din faptul că am ajuns să scriu acest articol) n-am pățit nimic.

Și pentru că acum m-am lungit iar cu prea multe cuvinte, am să vă las în compania melodiei de mai jos.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Enjoy it,

Pishky!

sursă youtube (user GimmeBackMyBullets75 )

10 gânduri despre &8222;București – part VI: Aventură de noapte în București&8221;

  1. Bine ca nu ai patit nimic, ca daca pateai sigur nu te mai lasau alta data sa mai mergi nici unde !
    Am avut un fost coleg de scoala care a mers la un concert si s-a pierdut, abia l-au mai gasit cu politia, si a fost ultimul lui concert, mai mult nu l-au mai lasat parintii la altul si nici sotia lui, ca el a plecat la Concert la Timisoara si l-au gasit la Sinaia la hotel impreuna cu secretara lui ! 😦

  2. Astăzi titlurile postărilor tale îmi trag țeapă. După ce la postul anterior am crezut că vei combate fenomenul pirateriei online, acum, când te-ai referit la „aventură de noapte în București” m-am gândit la … La ce m-am gândit oare, că am uitat … 🙄

Spune-mi părerea ta!

