Filme în online

Hai salutare tuturor!

Mie îmi place să mă uit la filme. Și îmi place tare mult. Vouă?

filme_com_pipoca

Fiecare film este inspirat din întâmplări reale ce apoi sunt modelate după un anumit scenariu. Orice film are două mesaje: unul bun și unul rău. Practic ambele sunt de bine: unul îți spune cum trebuie să faci, iar celălalt cum nu trebuie să faci. Dacă vrei din orice film poți învăța câte ceva. Fiecare film reprezintă o experiență a ceva sau a cuiva. Prin filme s-a încercat și se încearcă și se va încerca să se transmită mesaje fie cu tentă negativă fie cu tentă pozitivă. Ce e important este că nu contează tenta mesajului. Acesta poate să fie ori negativ ori pozitiv, din ambele poți extrage ceva pozitiv. Cum poți face asta? Simplu: dacă ai un mesaj pozitiv îl iei ca atare; dacă ai un mesaj negativ îi mai adaugi o negație și se transformă în ceva pozitiv. Logic, nu? Cel puțin eu așa fac.

Până nu de mult obișnuiam să îmi downloadez filmele în laptop și să mă uit când vreau la ele. Însă de uitat la film tot o dată mă uit, așa că nu am de ce să îmi încarc memoria laptopului cu N filme degeaba… doar așa ca să le văd o dată și apoi să rămână acolo și să-mi ocupe spațiul degeaba. Așa că am rămas la download-atul filmelor direct în calculator doar atunci când știu că plec într-o zonă fără internet și nu am acces la ele decât avându-le descărcate.

Filme online se găsesc la tot pasul. Există N site-uri cu filme de toate genurile, traduse în diferite limbi. Nu vă așteptați acum ca eu să am vreo listă cu cele mai tari site-uri de filme unde eu intru să le vizionez. NU vă așteptați la asta pentru că nu am. De obicei când aflu de vreun film care îmi place îl bag frumos pe Google și îl caut și mă hotărăsc asupra site-ului ce îmi oferă cea mai bună calitate (de obicei din prima căutare nimeresc o calitate bună).

N-am stat niciodată să fac topuri cu cele mai tari sau cele mai proaste site-uri cu filme online. Fiecare are părțile lui bune și părțile lui proste. Pe fiecare site de filme o să găsești și filme bune și filme proaste, atât din punct de vedere al conținutului cât și al calității. Așa că sfatul meu. pe care îl dau din experiență, e să căutați frumos filmul pe Google și să alegeți din opțiunile propuse cea care vă convine cel mai mult.

Mie una mi se pare mult mai comod, din toate punctele de vedere, să vizionăm filmele online atunci când avem o conexiune la internet. Astfel economisim timpul pe care l-am pierde în așteptarea descărcării filmului, și economisim și memoria laptopului (chiar dacă mai apoi le ștergem… cine le șterge).

Voi ce părere aveți? Să ne uităm la filme online sau să le downloadăm?

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

14 gânduri despre &8222;Filme în online&8221;

  1. Nu toate filmele sunt inspirate din fapte reale, dar cele care au la baza ceva real au un farmec aparte in comparatie cu celelalte. Daca e sa dai download la un film sau sa-l vizionezi online cred ca depinde de preferinte. Eu nu pot sa ma bucur de un film decat Full HD, adica daca vrei calitate superiora imagine/sunet iei un HD, nu te joci cu filme online.

    • Da.. corect.. ai dreptate 🙂
      Eu una nu mă uit la subtitrare… De obicei găsesc filme cu subtitrare dar evit să o citesc:)
      Cum am mai spus într-un alt comentariu.. sunt site-uri cu filme 720p, 1080p, trebuie doar să ai răbdare să găsești site-ul pe care au una din aceste calități 🙂

  2. Daca este un film in care imaginile nu ar avea nevoi de HD-uri sau alte alea… genul comedioarelor usoare sau al celor la care actiunea sau povestea sunt mai interesante decat imaginea, e clar ca primaeza ON-LINE
    Daca are efecte speciale sau o imagini superbe, HD si download!
    Daca este un film pe care veau sa il simt si ca imagine si ca actiune si mi-a fost recomandat cu cadura de prieteni, CINEMA!

Spune-mi părerea ta!

