Nu-ți pierde…

dragostea!

Romantical-love-painting-photo-love-3195612-1103-809

Mie îmi place cu adevărat o melodie după ce o ascult și mă trezesc că o fredonez aiurea prin casă. Așa s-a întâmplat și de data asta, așa că am înțeles că mi-a plăcut melodia fără să înțeleg cum și de ce.

Am dat peste ea ascultând pe youtube tot felul de melodii live în studio la Radio ZU. Nu știu dacă mi-a plăcut vocea lui sau versurile melodiei. Cert e că mesajul de la sfârșit face, probabil, toată melodia.

Am ascultat și reascultat melodia până ce mi-am zis ”Na că și ăsta are voce și fără sintetizator”. Poate și asta a fost un plus transmis simțurilor mele de a accepta melodia. Nu credeam că am să mai ascult vreodată vreo melodie a lui Connect-R după ce am fost tâmpită vara, toamna, iarna și jumătate de primăvară cu ”Vara nu dorm”. Îmi propusesem pur și simplu să schimb orice canal de tv/ radio sau youtube, dacă apărea Connect-R… dar de data asta m-am trezit deja în mijlocul melodiei că o cântă el.

Am căutat melodia și în variantă prelucrată și-am găsit ceva vechi.. foarte vechi… Cred că era de prin anii când el și-a făcut apariția în muzică. Nu mi-a plăcut. Așa că eu am să vă las varianta live de la Radio ZU care m-a cucerit pe mine.

Sper să vă placă și vouă: vocea, versurile, și mesajul.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Enjoy it,

Pishky!

sursă youtube (user videozufm )

12 gânduri despre &8222;Nu-ți pierde…&8221;

Spune-mi părerea ta!

