The Vow / Jurământul

Bună dimineața!

Chiar că-i bună dimineața de sâmbătă!

Revenind la ceea ce doream eu să vă comunic prin acest post și lăsând la o parte cât de bună e dimineața de sâmbătă, azi vreau să vă propun un film. Un film ce mi-a fost propus la rându-mi de către Eddie atunci când eu căutam cu disperare un film drăguț apărut în 2013. După toate căutările posibile gen: filme online, filme 2013, filme 2013 subtitrate, 2013 filme, filme noi și bla bla bla. După ce tot ce am găsit au fost numai trailere și nici un film complet, în afară de Croods pe care deja îl văzusem la cinema, am renunțat și m-am resemnat la un film din 2012 recomandat de Eddie, după cum de altfel deja am spus.

Eddie mi-a recomandat ”The Vow”, sau ”Jurământul” pe românește. Iar eu am decis să vi-l fac cunoscut și vouă în maniera mea ca să-mi spăl păcatele cu filmul de groază de data trecută și să nu mă mai credeți ”sadică” (aviz amatorilor!).

thevow

Am vizionat filmul fără să mă mai uit la trailer. L-am căutat pur și simplu după ce Eddie mi-a făcut o recenzie scurtă (și cam detaliată ea…) și l-am văzut. Cineva știu că mi-ar spune acum: ”Universul a vrut să vezi filmul ăsta cu orice preț!!”. Al naibii el de Univers!

Filmul este unul romantic. Da romantic. Are presărată și puțină dramă și puțină acțiune, dar la bază este romantic și nici nu cred că i-ar fi stat bine altfel.

Bazându-se pe o întâmplare reală, filmul începe ca orice altă poveste de dragoste. Începe frumos: 2 îndrăgostiți, soț și soție, sub fulgii de nea sunt fericiți. Însă fericirea lor, ce dura de 5 ani de zile, este distrusă într-o secundă. Sau poate doar fericirea lui pare să dispară pentru că ea și-o regăsește într-o altă lume, o lume doar a ei din care el nu mai părea să facă parte. Cum și de ce, nu am să vă spun!

Se spune că momentele de cumpănă, acele momente dificile întâmpinate de un cuplu, sunt decisive. Adică ori-ori. Regula pare să se aplice și aici: ori iubirea lor e muritoare ori a ales nemurirea? Și aici intervine suspansul: când tu crezi că totul s-a rezolvat, tocmai atunci visul se spulberă iar particulele-i fine se contopesc cu aerul din jur. Se pierd.

Pentru el, iubirea pare să fie nemuritoare. Iar asta este ce-l motivează în fiecare clipă să lupte pentru ea și iubirea ei. Pentru trecutul lor și viitorul ce-l aveau în plan împreună. Pentru ea, toate astea: iubirea și fericirea alături de el, par a nu fi existat vreodată. Pentru el speranța pare să fie viață, pentru ea…nimic. Și cum se spune că speranța moare ultima și speranța lui… moare, fiind ultimul lucru ce-i rămăsese alături de iubirea ce nu avea să-i moară vreodată, alături de iubirea ce avea să-i trăiască pe veci în suflet.

Dar.. coincidențele există. De ce nu ar interveni și aici. O coincidență a iubirii. Oare apare? Oare reușește totuși iubirea lui să-i trezească iubirea adormită în ea?

Dacă da… sau nu, n-am să vă spun. Am să vă las în schimb să urmăriți trailer-ul de mai jos iar apoi să vizionați filmul.

sursă youtube (user triviatrailers )

 

 

27 de gânduri despre &8222;The Vow / Jurământul&8221;

Spune-mi părerea ta!

