Mă revolt, deci EXIST!

3864928976_54a8f01cd1_z

Am momente când mă revolt. Și nu o fac doar pe blog ci îmi și aplic revolta (când pot și cum pot). De ce o fac? Pentru că POT și nu mă oprește nimeni să nu o fac și atâta timp cât nu deranjez pe nimeni cu revolta mea interioară și exterioară asupra anumitor lucruri sau decizii ce mă înconjoară și au legătură cu mine direct sau indirect îmi rezerv dreptul de a mă revolta aici pe blog și oriunde altundeva.

Eu n-am cerut libere pe 2 și pe 3 mai, așa că eu nu mă duc la recuperările stupide unde nici noi și nici profesorii n-au chef de ore (nu că în timpul săptămânii ar fi ceva diferit, dar măcar atunci e programul normal de lucru al fiecăruia: al nostru ca elevi și al lor ca profesori).

N-am cerut nici vacanță imediat după săptămâna altfel ca peste 2 săptămâni să primesc iar că e 1 mai și apoi vine Paștele și trebuie să cumuleze ei ingenios și să facă vacanțe din două în două săptămâni. Cretini. Și dacă eu n-am cerut asta, de ce ar trebui să recuperez sâmbăta? Da, corect!! COREECT, NU ar trebui!!!! Așadar, nu recuperez. Să recupereze ei, că și așa nu fac mare lucru.

Mi s-ar fi părut mai logic ca după săptămâna altfel să nu avem încă o săptămână de vacanță (și spun încă pentru că săptămâna altfel a fost o săptămână de vacanță… adică să fim serioși ne întâlneam ca să mergem la film și alte chestii… lucruri pe care le-am fi făcut în timpul unei vacanțe normale). Mi s-ar fi părut logic ca acea săptămână de vacanță să o avem de Paști, iar zilele de 2 și 3 mai să fi fost cuprinse în vacanță (pentru elevi.. dacă tot voiau să fie zilele alea libere). Dar nu, noi suntem mai proști și ni se dau așa 2 zile libere care de fapt nu sunt libere pentru că se recuperează în alte zile. Damn it.. fuck logic!

Înțeleg, Paștele nu a mai picat prin aprilie sau martie când aveam de obicei faimoasa vacanță de Paști. Și nu a mai picat așa pentru că  Biserica este de părere că în funcție de lună ziua în are ar fi fost răstignit Iisus diferă. The fuck… logic că diferă pentru că sunt niște pierderi la mișcările de rotație și de revoluție și chestii însă dacă ziua e de ”nu știu cât martie sau aprilie sau mai”.. apăi frate atunci e Paștele și GATA!!!!! Ce ar fi ca noi toți să ne sărbătorim zilele de naștere și toate celelalte sărbători în fiecare an în altă zi pentru că na.. așa decid câte unii mai ”răsăriți”. Ar fi un haos TOTAL, pentru că ne-am pierde cu toții în calcule. Vorba profilor: un exercițiu, un profesor și 30 de elevi => 31 de rezultate! Și aici, din 7 miliarde și ceva poate nu ar fi 7 miliarde de rezultate că n-au de unde…. dar oricum 365 sau 366 tot ar fi pentru fiecare sărbătoare în parte (depinde dacă e anul bisect sau nu). Stau acum și mă întreb, oare cum ar fi să sărbătorim Crăciunul prin octombrie? Sau prin februarie, ori martie dacă aplicăm regula stabilirii zilei în care Paștele pică (din cer)?

Logica omului, uneori, este atât de haotică încât nu are șansă să fie înțeleasă în vreun fel vreodată. Păcat. Mă gândeam că în secolul 21, cei ce poartă numele strămoșesc de Homo sapiens au evoluat pozitiv în gândire însă se pare că evoluția lor a fost parcursă în direcția axei negative. Trist. Tare trist.

Însă dacă o majoritate s-a îndreptat fix în direcția opusă, nu văd de ce eu m-aș lua după ei și nu m-aș îndrepta și eu pe drumul meu opus lor. Da corect, n-am nici un motiv să nu fac asta! Așa că eu îmi continui drumul în direcția opusă lor pentru că așa mi se pare corect față de mine în primul rând și pentru că după cum spunea Mihai Bendeac: ”destinul tău ești TU, și NUMAI TU! Destinul tău nu sunt cei ce te înconjoară sau părerile lor, ci doar părerile tale!”. Apreciez mult ceea ce el a spus, pentru că sunt de aceeași părere. Și dacă sunt de aceeași părere, îmi urmez propriile decizii către propria mea evoluție (spre bine, sper eu!).

Chiar dacă am mai mult de 18 ani și jumătate, vă sfătuiesc și pe voi să deveniți propriul vostru destin și da, vă sfătuiesc să vă revoltați cum puteți asupra deciziilor celorlalți ce vouă vi se par idioate, cretine ș.a.m.d. Să vă revoltați nu înseamnă să vă apucați să luați lumea la pumni sau mai știu eu ce. Să vă revoltați înseamnă să vă spuneți părerea și să vi-o susțineți, dacă aveți argumente să o faceți.

Vă las acum, în compania melodiei de mai jos ce vă invit și sfătuiesc să o ascultați și să-i întipăriți creierului mesajul ei!

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Be yourself,

Pishky!

sursă youtube (user brisweet )

25 de gânduri despre &8222;Mă revolt, deci EXIST!&8221;

  1. Principiul cartezian „Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!” indeamna la gandire si la rafinarea unei perceptii asupra lumii. Parafrazarea in contextul realitatii actuale ne duce cu gandul nu la o filosofie mimetica, ci la o filosofie transcedentala, astfel ca titlul, care preia vadite elemene ale lui Cartezius/Descartes nu pare a avea vreo legatura explicita sau implicita cu Mihai Bendeac. Practicarea unui anumit tip de discurs implica respectarea acestuia pana la capat.
    Sper ca nu o vei considera o ofensa, ci mai mult un sfat!

  2. Îți împărtășesc indignarea (ca atitudine, nu doar stare de moment) și te felicit pentru ea :). Țin să te avertizez, în calitate de rebelă trecută de mult de 18 ani, că singura ta mulțumire va fi această revoltă în sine, pentru că la cei din jurul tău schimbări prea mari nu vei vedea. Iar în cele mai multe cazuri vei avea doar libertatea de a gândi, nu și de a face așa cum ai vrea să faci. Nici eu nu vreau sa stau peste program (la noi asa se recupereaza), nici eu nu am vrut sa am acele două zile libere, dar nu m-a intrebat nimeni, iar daca tu inca iti poti permite sa faci ce vrei, eu nu pot (sunt profesor, nu elev). Si innebunesc ca nu pot. Si ma revolt. Si constat a n-a oara absurdul situatiei. Si cam atat. Turma merge inainte. Si toți (rectific, cei mulți) sunt fericiți că se vor distra cu prelungiri de 1 Mai :D.

  3. Foarte bine spus, intradevar Pastele e stabilit haotic si ilogic si necrestin, deoarece nu se respecta Biblia si aceasta data luata dupa „soare” a fost stabilita de niste mosulica simpatici la Conciliul de la Niceea prin anul 1100…. cand se credea ca pamantul sta pe spinarea a 4 elefanti + 2 broaste testoase… asa ca nu e de mirare ca e asa de ilogica sarbatoarea ca si alte chestii bisericesti de altfel !
    Totusi este incredibil ca dupa atata amar de vreme nimeni nu a schimbat nimic cu privire la ea si lumea s-a multumit sa inconjoare doar bisericile in genunchi si sa se bata pe sarmale si pa apa sfintita !

  4. Ţin minte ce nervi mă apucau şi pe mine când veneau profii cu idei din astea geniale, de recuperat zile întregi. Ştiu că o dată fusese anunţată o bombă la noi la liceu şi ne-au trimis pe toţi acasă. După care s-au gândit ei că tre’ să recuperăm orele acelea pierdute şi ne-au chemat în weekend. Da n-a venit nimeni, că doar nu eram nebuni. :)) Nu era vina noastră că un tâmpit avea fantezii teroriste cu liceul nostru.

  5. Nu sunt pesimist, dar… bine ai venit in lumea celor mari unde nimic nu este logic, deciziile se iau la gramada si indiferent cum te revolti nu prea ai sanse de succes. Se spune ca cei in minoritate trebuie sa se supuna majoritatii… singurul lucru pe care il poti schimba este propria atitudine si propria viata. Ia si tu lucrurile asa cum sunt, razi de ele si mergi mai departe… 🙂

      • Nu prea am ce dezvolta.
        Te-ai intrebat vreodata de ce se pregatesc cei de la mare, cei de la munte, hypermarketurile, supermarketurile, cei care fac cozonaci in aceasta perioada ? Bravo lor, pentru ca satisfac doar o cerere de servicii !
        Dar cine le cere ???

      • Nu are legătură…. nu e deloc aceeași chestie… ei fac acei cozonaci pentru a-și mări profitul 🙂 și pentru a câștiga mai mult.. acum dacă intervine problema vânzării care nu prea e este partea a doua… dar după cum spuneam NU ARE NICI O LEGĂTURĂ faptul că eu nu am cerut zile libere cu pregătirile celor ce au anumite afaceri pentru a mulțumi niște clienți!!!!

  6. hm,nu prea sunt de acord cu prima parte a articolului privitoare la recuperari…nu e prima data cand se dau libere si se recupereaza in alte zile…nu e o situatie exceptionala sau e ca si cum am fi evrei acum si sambata e sfanta…e o zi ca oricare alta si nu vad de ce sa nu se recupereze si sambata….intr-adevar,structura anului scolar e haotica dar asta e…culmea,lucrez in invatamant si e aiurea si pentru mine o zi ca asta,dar am fost anuntati din timp,nu e ca si cum am fi fost luati pe nepregatite si am renuntat la munte sau mare

    • Hmmm…mi se pare aiurea sa se dea acele zile libere astfel.. e haotic.. iar recuperarile… pf… daca lucrezi in invatamant… iti dai seama ca o zi in plus sau in minus e tot aia si ca se poate recupera din mers,nu?
      Asa ca eu imi mentin parerea…nu am cerut zilele alea libere, mi se pare o mare prostie, nu ma duc la recuperari ca oricum NU FACEM NIMIC!

Spune-mi părerea ta!

