Spune și TU lumii!

Hai salutare tuturor!

Voi sunteți capabili să nu fiți trași în jos și nici să trageți și voi pe alții la rândul vostru? Voi sunteți capabili să mergeți înainte și niciodată înapoi? Voi sunteți capabili să spuneți NU? Voi sunteți capabili să fiți unici proprietari al vieții voastre? Voi sunteți capabili să zâmbiți? Voi sunteți capabili să fiți așa cum vreți voi? Voi sunteți capabili să vă mai creați vise spre care să tindeți? Voi sunteți capabili să realizați ce vreți VOI să deveniți și nu ceea ce vor ceilalți? Voi sunteți capabili să nu gândiți după tipar? Voi sunteți capabili să învățați din greșeli? Voi sunteți capabili să învârtiți Pământul invers? Voi sunteți capabili să împrăștiați în jurul vostru măcar o dată pe zi niște gânduri bune? Voi mai sunteți capabili să iubiți? Sunteți oare voi capabili să spuneți lumii fix ce gândiți și ce vreți? Voi sunteți capabili să fiți voi înșivă?

images (2)

Acum câteva zile am dat de o melodie a cărui mesaj mi-a ajuns fix acolo unde trebuia ca să mă facă să-mi placă. Melodia se intitulează ”Tell the world” (în varianta originală) și exprimă o revoltă interioară asupra a ceea ce ar trebui fiecare din noi să fim. Și nu, nu mă refer la faptul că ar trebui să fim toți la fel, ori să gândim la fel, ori să acționăm la fel. Mă refer la faptul că fiecare din noi ar trebui să avem propriile opinii și să nu ne lăsăm manipulați de o majoritate dacă ea tinde să ne manipuleze negativ. Mă refer la faptul că fiecare din noi ar trebui să aibă curajul să spună lumii că el vrea să meargă în sus și nu în jos, ori drept înainte și niciodată înapoi.

Cam atât am avut eu de spus în continuarea revoltei mele de ieri, mai jos las melodia să termine cu totul acest început de revoltă:)

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Be yourself,

Pishky!

sursă youtube ( user VescanOficial )

7 gânduri despre &8222;Spune și TU lumii!&8221;

Spune-mi părerea ta!

