Eu sunt… tu ești… el este!

În timp ce citeam liniștită o leapșă la Eddie, eram tare fericită că nu m-a nominalizat și i-am mărturisit fericirea mea. Iar el.. el… cu o răutate din aia de oltean 100% îmi întoarce fericirea la 180 de grade și-mi spune ba da, te-am provocat. Și mă provocase, doar că eu nu mă obosisem să citesc ce scria mare, ci doar ce era mic… foarte MIC!

Untitled

Să revenim la leapșă 🙂

1. Ai o poreclă?
Pishky, Dani…

2. Unde locuieşti?
Tg-Jiu
3. Ce înălţime ai?
La ultima măsurătoare aveam înălțimea unui Lg Optimus L9, conform spuselor profei mele de engleză. Inteligent.. foarte intligent.. știu!!!

4. Ai zi onomastică?
Chiar două.

5. Cu ce te ocupi?
Liceu & blogging.

6. Ai fraţi sau surori?
Nu.

7. Limba maternă?
Marțiană.

9. Colecţii?
De șervețele.

10. Număr la pantofi?
35-36

11. Şcoli absolvite?
Generala și 75% liceu ( penultimul an )

12. Materia preferată?
Nu am aflat încă.

13. Ce hobby-uri ai?
Schiat, alpinism, mers cu bicicleta și orice ține de munte.

14. Bani de buzunar?
Ca pentru veniturile mele nule de elev.

15. Dorinţe ?
Prea multe!

16. Vise?
O grămadă!

17. Număr norocos?
1, 3, 7, 13. Ieee… 4 numere norocoase!

18. Ai vrea să revezi…
Desenele copilăriei.

19. Ai animale de casă?
Un câine. Ciobănesc mioritic!

20. Sentimentul cel mai preţuit?
Depinde de situație.

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
Bleah. Nu știu. fiecare zi e frumoasă în felul ei.

Iar acum, că am terminat cu ”leapșa vieții”, leapșă pe parcursul căreia m-am simțit că scriam într-un oracol (parcă așa se numeau), vă las, vă las de tot până revin cu un alt articol.

4 gânduri despre &8222;Eu sunt… tu ești… el este!&8221;

Spune-mi părerea ta!

