Incultură… mai am și eu din asta

Da… deci oficial mă declar incultă. Dar stați așa, că nu mă declar incultă de tot pentru că nici nu sunt (și nu, nu mă laud… pur și simplu nu sunt incultă de tot). Mă declar incultă asupra robinetelor. Știu sună ciudat, dar eu mă declar incultă în privința lor.

Pentru mine robinetele erau și încă sunt și așa vor fi mereu, doar niște robinete. Niște chestii cu diferite forme pe care le răsucești într-o parte sau în alta ori le ridici sau le lași în jos pentru a da drumu și respectiv a opri apa. Și da, puteți spune orice dar asta reprezintă pentru mine robinetele pentru că… ghiciți ce… asta FAC!!

Astăzi am aflat că există robinete de mai multe feluri. Și nu mă refer neapărat la formă.. că da normal că există robinete de mai multe feluri din punct de vedere al formei și al design-eulului fiecăruia. Dar nu, nu la asta mă refer, ci la faptul că există robinete cu sertar. Ciudat. Și voi sunteți gen ”WTF?!”? Da… și eu am fost și încă sunt pentru că sincer nu mi se pare logică această denumire extrem de ciudată.

Făcând o paranteză, vreau să precizez că nu sunt singura incultă în această privință. Mai există persoane ce m-au întrebat: ”Hmmm.. ai un robinet cu sertar? Adică dai drumu la robinet și apa curge într-un sertar?”. Sincer.. eu nu m-am gândit la asta pentru că nu-i vedeam sensul.. așa că eu prima dată nu am priceput nimic.. măcar persoana de care am amintit mai sus s-a gândit la ceva.

Revenind la faimosul robinet cu sertar cică reglează presiunea și poți distribui cu ajutorul lui apa în mai multe locuri. Pe scurt poți lega mai multe furtunuri pe care să le duci pe unde ai nevoie (mai multe informatii despre robinetele cu sertar aici). Și totuși de ce se numesc robinete cu sertar? Adică nici măcar nu seamănă cu un sertar, ci poate avea doar mai multe găuri prin care apa poate ieși. Eu cel puțin nu văd asemănarea dintre acest robinet și un sertar pentru a-i putea fi dată această denumire fabuloasă.

Și ca să vă convingeți și voi de nedumerirea mea am să vă las mai jos o poză cu un astfel de robinet. Dacă vouă vi se pare că seamănă cu un sertar, apăi atunci eu chiar am o problemă.

40-foto-Robinete cu sertar corp oval

 

Deci seamănă cu un sertar? Am eu vreo problemă? Sau încă nu-mi ies din propriul tipar și nu m-am tâmpit? Aștept răspunsurile voastre mai jos într-un comentariu.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

22 de gânduri despre &8222;Incultură… mai am și eu din asta&8221;

  1. Nici eu nu văd ce legătură ar avea un sertar cu un gen de transmisie (racord… cum i-o fi zicând). Poate faptul că au ceva supape, după câte am citit pe net, să fie un sens al reţinerii apei şi al deschiderii (în sensul sertarului) la nevoie. Mă dovedesc la fel de incultă şi mi-ai spus ceva nou. Totuşi soţul meu ştia, bineînţeles, despre asta. Cred că acest gen de informaţii aparţin celor care înţeleg şi lucrează cu aşa ceva, în special bărbaţi 🙂

Spune-mi părerea ta!

