Modern

16530608-abstract-word-cloud-for-modernity-with-related-tags-and-terms

Când eram în excursie prin Europa îmi plăcea să vă felul cum ei s-au dezvoltat și au îmbrățișat tot ceea ce înseamnă acum modern. Îmi plăcea să văd diferențele de la cer la pământ dintre ei și noi. Îmi plăcea și mă întrista în același timp. Mă întrista că ei aveau și noi n-aveam. Îmi plăcea în schimb ordinea lor și frumusețea ce-i înconjura, curățenia.

Îmi plăcea să văd toate acele peisaje presărate cu instalații eoliene ori cu panouri solare. Îmi plăcea să văd simplitatea lor. Îmi plăcea să văd modul lor de organizare, toate erau puse frumos la locul lor, aranjate și toți știau care le e locul și ce au de făcut. Erau ca niște atomi într-o moleculă, adică foarte, foarte bine structurați și organizați.

Îmi place în schimb că de ceva timp încoace am început să văd și prin țărișoara noastră scumpă și dragă porțiuni modernizate și oameni ce încearcă să ne însușească și nouă ceva din ceea ce este nou. Mai toată lumea se îndreaptă acum spre folosirea panourilor solare cu incarcator solar. Adică majoritatea se îndreaptă spre folosirea unei energii inepuizabile, cea solară. De asemenea, în drum spre mare anul trecut în vară, pe plaiuri dobrogene am văzut foarte multe eoliene, ce se bazează pe principiul folosirii energiei eoliene, energie inepuizabilă și care bine înțeles nu costă la fel ca și cea solară.

Mă bucură să văd că totuși țărișoara din care eu îmi doresc să plec cu viteza luminii spre alte meleaguri, începe să evolueze fie și cu pași mici, foarte mici. Însă măcar sunt spre evoluție pozitivă.

Voi ce părere aveți despre folosirea panourilor solare și a eolienelor?

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

2 gânduri despre &8222;Modern&8221;

Spune-mi părerea ta!

