Parcul din Jiu. Reflexie

Bună dimineața :)!

Așa cum am promis aseară, în această dimineață voi încerca să îmi limitez și mai mult cuvintele. Și dacă am zis că încerc asta, așa am să fac rezumându-mă la a vă lăsa poza de mai jos. Cam asta văd eu în fiecare dimineață când mă îndreaptă pașii, mai mult înapoi decât înainte, spre școală.

CAM00139

Și PENTRU CĂ NU MĂ POT ABȚINE, am să vă mai zic ceva: vă las și o melodie.

sursă youtube (user nerimon )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have a nice day,

Pishky!

10 gânduri despre &8222;Parcul din Jiu. Reflexie&8221;

Spune-mi părerea ta!

