Stupid Captcha. Stupid security check!

De câteva zile tot  înjur Facebook-ul. De câteva zile îmi face puținele clipe petrecute pe el un adevărat calvar. Am renunțat la a petrece mult timp pe Facebook de ceva timp. De atunci îl folosesc doar pentru a vedea ce au mai postat anumiți bloggeri prin grupurile create special pentru promovarea propriilor articole și pentru a-mi promova propriile articole.

Personal, Facebook-ul nu mi se pare o prostie. Îl consider o modalitate ușoară de a vedea ce mai fac alții pe la distanță, o modalitate de a comunica. Mi se pare în schimb o prostie timpul infinit pe care unii și-l petrec pe Facebook. Da, asta este o mare prostie.

După cum bine știu utilizatorii Facebook-ului, acesta și-a schimbat în ultimul timp tot felul de setări. S-a îmbunătățit pe o parte și s-a stricat pe alta. Una din îmbunătățirile eșuate (și ca să nu comentați asupra a ceea ce tocmai am spus, vă mărturisesc în această paranteză că sunt IRONICĂ) este cea de security check/captcha la postările pe grupuri și pe pagini. Ce înseamnă asta? Înseamnă că de fiecare dată când vreau să postez ceva pe un grup mă pune să introduc un cod stupid și fără sens și de foarte multe ori indescifrabil pentru a demonstra eu că nu sunt un robot. STUPID. STUPID. STUPID. Pierdere de timp aiurea până să scrii codul ba cu litere mari, ba cu litere mici, ba cu cifre, ca mai jos.

Untitled

 

Urăsc chestia asta. O urăsc din tot sufletul. Din cauza ei am renunțat să comentez multor bloguri ce îmi cereau pentru validare acest cod pur și simplu cretin. Probabil vă întrebați dacă am să renunț la grupuri. Nu. Nu am să renunț decât atunci când nu voi avea răbdarea necesară pentru a introduce câte un cod pentru fiecare grup.

Știind că Facebook-ul nu implementează în același timp la toți utilizatorii setările pe care le face (spre exemplu la unii ultimul update de timline făcut acum vreo lună le-a apărut și lor abia acum câteva zile), mă întreb acum dacă doar eu pățesc asta sau mai sunt și alții? Aștept răspunsurile voastre mai jos într-un comentariu.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have a nice day,

Pishky!

29 de gânduri despre &8222;Stupid Captcha. Stupid security check!&8221;

    • Păi moderarea comentariilor nu este tot una cu acest cod captcha. Și eu am activată moderarea comentariilor tocmai din acest motiv, să mă asigur că se publică doar comentarii pertinente.
      Captcha în schimb este un cod idiot ce ești obligat tu a și comentator pe anumite site-uri să îl introduci pentru a se trimite comentariul spre moderare sau publicare directă.

  1. Si eu am patit-o pe grupuri …. M-am enervat super tare. Plus ca inainte de asta ma si daduse afara de pe Facebook, si pentru a dovedi ca sunt eu (doamne fereste sa fie altcineva, oricum cine ar vrea sa fie EU?!) m-a pus sa verific nu stiu ce poze si sa le corelez cu numele/nick-urile lor … plus numar de telefon ….WTF?! chiar trebuie toate astea … mai ca ma gandeam sa renunt la tot: grupuri, prieteni, cont si Facebook …. Apoi m-am calmat si am continuat :))

  2. Totuşi, eu nu înţeleg de ce oamenii îşi mai pierd vremea cu un site foarte prost realizat, în loc să treacă la ceva mai bun. (nu vreau să fac reclamă, dar Google Plus nu mi-a creat nici o problemă până acum, deci există cel puţin o opţiune, pe care eu o ador)

  3. Mie nu mi s-a intamplat chestia asta cand am publicat link-uri pe diverse grupuri. Din cate stiu Facebook iti baga chestia asta sub nas daca publici prea repede…adica sa publici linkuri pe grupuri foarte rapid, algoritmul fiind interpretat asa: la postari, avand o pauza de…sa zicem 15 secunde, acel cont care publica este considerat uman. In caz contrar, adica sub 15 secunde pauza intre postarile pe diferite grupuri se claseaza ca spam aparand idiotul de captcha.

    Apropo! Scriptul de la captcha accepta si doar litere mici…chiar daca le afiseaza combinat:-)

Spune-mi părerea ta!

