Târgu Jiu sub raze de soare

Zilele trecute când eu mă provocasem să scriu un post cât se poate de scurt(AICI), Ninu m-a provocat la unul și mai scurt spre neplăcerea lui ICE-T căruia deja îi e dor de posturile mele lungi.

Acestea fiind spuse am să-mi pun barieră cuvintelor și am să vă las pozele de mai jos să vorbească ele pentru mine.

***Click pe poză pentru a o vedea la dimensiunea normală!!!

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have a nice day,

Pishky!

sursă youtube (user BonJoviVEVO )

10 gânduri despre &8222;Târgu Jiu sub raze de soare&8221;

Spune-mi părerea ta!

