Se mai dau 2 cărți prin blogosferă. Participați!

carte-crop-644x416-crop-644x416-crop-644x416

M-am gândit să vă anunț că frumoasa carte ”Dragoste și prietenie” de Jane Austen ce am oferit-o și eu mai departe în urma unui concurs, a ajuns la Atena (dordefemeie). Atena la rândul ei, fiind vorba despre o carte călătoare, a organizat și ea un concurs pe blogul ei unde va da mai departe cartea menționată puțin mai sus. Cei ce nu ați fost norocoși aici la mine pe blog vă provoc să vă încercați norocul la ea pe blog. Regulile ei sunt simple: va câștiga cel ce va spune cea mai interesantă regulă de a câștiga concursul menționând că vrea această carte. Nu ați înțeles ce aveți de făcut? Păi nu mare lucru. Vă duceți acolo pe site și într-un comentariu spuneți spre exemplu asta ”cea mai tare regulă de concurs mi se pare cutărică chestie și doresc această carte”, iar așa sunteți înscriși în concurs.

Vă urez baftă la concursul de mai sus  iar acum doresc să vă invit și la concursul de mai jos, organizat de Valy (omulvaly), de la care eu am câștigat cartea pe care Atena o supune acum unui concurs. Valy oferă o carte despre spioni, 15 povești cu și despre spioni. Și aici regulile sunt foarte simple: trebuie să precizezi că vrei cartea și să spui o părere despre spioni, ceea ce crezi tu asupra acestui subiect intitulat spionaj.

Menționez faptul că fiind concursuri transportul va fi suportat de către organizatori. Așa că PARTICIPAȚI! 

 

2 gânduri despre &8222;Se mai dau 2 cărți prin blogosferă. Participați!&8221;

Spune-mi părerea ta!

