Paște fericit tuturor!

Am să-mi încalc o promisiune făcută mie cu acest post. Bine.. nu e tocmai o promisiune pentru că nu a fost nimic oficial ci doar m-am gândit eu că nu vreau să postez nimic legat de sărbătorile pascale.

Se pare însă că mail-urile primite de la diverși cititori m-au făcut să mai reflectez asupra gândurilor mele și m-am răzgândit dându-le deoparte. Da, m-am răzgândit și m-am hotărât să scriu ceva aici și azi chiar dacă aveam de gând să revin abia luni sau marți.

Cineva îmi spunea că mă pricep la texte. Cu timpul mi-am dat seama că într-adevăr mă pricep să scornesc tot felul de aberații care să dea frumos… când vine însă vorba de sărbători precum Paște, Crăciun sau zile de naștere, ”talentul” meu devine nul. Asta și poate pentru că un simplu ”Paște fericit!”, spus din suflet, mi se pare mai mult decât suficient.

Ca să nu mă mai lungesc și mai mult am să vă urez și eu un Paște fericit alături de cei dragi, căci până la urmă asta contează. Contează momentele acelea de liniște și bucurie pe care le petrecem în familie sau cu prietenii, acea clipă în care răutatea pare să dispară cu totul de pe Pământ.

Și ca cele urate de mine mai sus să nu fie singure pe aici, am zis să pun și niște poze (două la număr), în ton cu sărbătoarea.

*** Click pe una din poze pentru a le vedea la dimensiunile normale!!!

Iar acum, ca să nu-mi ies din propriul tipar ciudat, am să vă las și-o melodie ce nu, nu are legătură cu Paștele. Însă eu o ascult și-mi dă o stare de bine, așa că am zis să o încerc și pe voi… să vă dau astfel starea mea de bine.

sursă youtube (user Paula Seling )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Paște fericit,

Pishky!

35 de gânduri despre &8222;Paște fericit tuturor!&8221;

  1. Mulțumesc de urare Pishky! Îți urez un Paște fericit cu multă bucurie, pace în suflet, și ca grijile și stresul să te ocolească. Fii bucuroasă, zâmbește și nu în ultimul rând, îți urez multă sănătate, pentru că e cel mai important lucru dacă vrem să ne bucurăm de lucrurile minunate ale vieții.

    Și prin acest comentariu, urez un Paște fericit și cititorilor acestui blog 🙂

Spune-mi părerea ta!

