Upgrade de blog

Nu vă speriați, ați nimerit pe blogul corect. Bineînțeles, asta dacă aici doreați să ajungeți. Da. Sunt tot eu Pishky. Aceeași Pishky de când lumea, fără prea multe sau mari schimbări aduse cu timpul. Sunt tot eu, aceeași Pishky imperfectă ce comite greșeli la fiecare pas pentru a învăța din ele. Sunt tot eu aici la tastatura laptopului meu, tot eu ce bat cu disperare în taste pentru a vă comunica părerile mele asupra a ceea ce mă înconjoară și ce gândesc, când gândesc.

Blogul meu se pare că a suferit pe aici modificări. Acu dacă i-or plăcea sau nu, n-am idee… însă altceva nu o să mai vadă blogul ăsta o lungă perioadă de timp.

Da. Corect. Am schimbat tema blogului. Adică template-ul sau cum vreți voi să îi ziceți. Voiam să aduc o schimbare. Orice. Așa că am schimbat tema. Am oscilat între multe teme și la un moment dat chiar m-am enervat când nu reușeam să aleg una din 270.

Frustrant. Știu. Și știu că nici n-am ales cea mai fantastică și reușită temă din Universul internetului, dar n-am fost mai inspirată de atât. După căutări de câteva ore, după aprobări și dezaprobări cu privire la anumite teme, am ales-o pe aceasta.

La un moment dat oscilam între această temă și una cu monstruleți. Cea cu monstruleți îmi picase cu tronc, dar Spoil/Radu mi-a tăiat repede macaroana spunându-mi că e temă pentru copii de 10 ani. Meeeh… am renunțat la monstruleții mei drăguți și am pus această temă ce vă va încânta sau dezgusta ochii de acum înainte.

Însă pentru curiozitatea unora dintre voi am să las mai jos un print screen al temei cu monstruleți:

Untitled

***Mă puteți găsi și pe facebook  AICI

See ya,

Pishky!

40 de gânduri despre &8222;Upgrade de blog&8221;

  1. Imi place mult noua tema. e mai … nu stiu cum. e mai vizibil totul 🙂
    da, problema cu wordpress e ca limiteaza prea mult. blogger-ul te lasa sa faci cam ce vrei tu. eu le-am probat pe amandoua. am ramas la blogger, clar 🙂

    • Gelu.. părerile sunt împărțite… mulți nu sunt mulțumiți de WP, cum mulți nu sunt mulțumiți de BlogsPot… ș.a.m… 🙂 fiecare are avantajele și deavantajele lui.. și de obicei unul are ce nu are celălalt ș.a.m 🙂

  2. Eu nu acord mare importanta temei cand intru pe un blog, in afara de cazul in care este prea intunecata si in casa este intuneric. Atunci ma enervez putin, dar imi trece repede. :))
    Daca iti placea tema cu monstruletii, de ce nu ai incercat-o? De ce trebuie sa fii foarte serioasa, daca nu te simti asa? Poate ca tema afisata acum ti se potriveste, dar mie nu imi spune nimic. E atat de banala!

    • Păi eu, în general, sunt o fire copilăroasă(la aproape 19 ani ai mei). Însă tot în general ador lucrurile simple. Simplitatea îmi place și mă definește. Nu-mi plac chestiile prea încărcate sau mai știu eu cum… cu cât sunt mai simple cu atât îmi par mai elegante și mai frumoase.
      Tema cu monstruleți i-a plăcut firii mele copilăroase și jucăușe, tema aceasta i-a plăcut firii mele simple. Dar cum cineva mi-a spus că totuși nu am câțiva anișor(băiatul care mai scrie din când în când pe aici) și că eu nici nu scriu pentru copilași pe blog, am reflectat puțin asupra spuselor lui și am ales să merg pe instinctul de simplitate :). Poate când o să găsesc ceva care să le combine pe amândouă am să aleg fără să stau pe gânduri acea temă!

    • Na…ești primul care zice asta…. nu știu…mie asta mi-a picat cu tronc deocamdată:)
      Dacă o să găsesc alta o să o schimb iarăși…dar dacă tot ai zis tu că nu mă reprezintă, aștept o sugestie de temă care să mă reprezinte! Ia să te văd acum :))

      • WordPress nu îmi permite să personalizez decât foarte puțin culorile. În rest ce îmi oferă ei.. de acolo aleg.. dar… nu știu… mie nu îmi plac temele încărcate … mie îmi plac temele cât mai simple… 🙂 cele încărcate mă obosesc… adică cu multe chestii și desene și figuri și mai știu eu ce.. 😀 Să știi totuși că asta mi se potrivește de minune :p

  3. Arată destul de ok acest design. E fresh, plăcut ochilor, însă păcat că nu sunt personalizabile pe WordPress. De aceea folosesc Blogspot pentru că am acces 100% la template și îl personalizez în detaliu. Chiar dacă nu poți personaliza, tema ta arată destul de ok! Congrats!

  4. era simpatic cel cu monstruleţi, dar, după cum zice şi Spoil, puţin cam infantil 🙂 . acum mă bântuie altă întrebare; de fapt mă bântuie de mai multă vreme, dar nu am zis nimic, sperând că a zice altcineva. aşa-i că acolo sus scrie „Who We Are” şi nu văd eu bine? 🙂

Spune-mi părerea ta!

