Concursul ”Destinații turistice”

Bântuind prin blogosferă, după cum bine deja știți că îmi este obiceiul, am mai dat peste un concurs pe cât de interesant pe atât de incitant.

Nu știu dacă v-ați prins deja sau nu, dar concursul se numește ”Destinații turistice” și ce alt premiu dacă nu o destinație turistică aleasă de tine ar fii mai bun? Corect, așa ziceam și eu, niciunul!

La acest concurs sunt practic 3 premii mari și tari:

  • unul pe care îl primesc toți participanții și anume excursia printr-un oraș ales de tine (și am să vă explic imediat mai jos cum este posibil acest lucru)
  • premiul I o carte intitulată “Jurnal în piatră”-Carol Shields”, editura Humanitas Fiction
  • premiul II o carte intitulată “În căutarea unei voci din depărtare”-Taichi Yamada, editura Humanitas Fiction

Acum dacă ați crezut că excursia e pe bune și dacă voi vreți în Tokyo, cei ce organizează concursul vă trimit acolo v-ați înșelat! Însă excursia asta totuși există! Cum așa? Păi simplu excursia asta vi-o faceți cadou chiar voi pentru că este regulă a concursului!

Gata. V-am băgat în ceață de tot. Hai să vă lămuresc acum. Deci, concursul se bazează pe cele următoare: voi scrieți un comentariu în care în primul rând vă spuneți numele complet și apoi propuneți o destinație turistică și spuneți și de ce ați ales-o pe aceasta. Însă stați așa, nu e vorba de orice destinație turistică… destinația turistică TREBUIE SĂ FIE MUSAI dintr-o carte citită de voi, iar voi trebuie să spuneți de ce v-a atras acea destinație din carte, care este cartea și care este autorul cărții cu pricina.

Ușor nu? Pfff… nu vi se pare ușor? Na atunci poftiți un exemplu de comentariu mai jos:

Gavrilescu Iuliana (exemplu de nume).

Eu recomand Londra din cartea ”Diamantul din Drury Lane” de Julia Golding(e o carte citită de mine care mi-a venit acum pe moment ca exemplu pentru Londra, carte pe care apropo o recomand!). Mi-a plăcut Londra din felul cum era descrisă pas cu pas în carte, din felul cum erau clădirile conturate, din felul cum oamenii erau schițați prin cuvinte…. bla bla bla (ăsta e doar un exemplu.. și apropo nu copiați fragmente și fragmențele din exemplul meu în comentariile participante la concurs că nu-i frumos 🙂 ).

Hai că acum clar v-am lămurit.. și dacă v-am lămurit pe deplin, vă invit la fete pe blog și cei mai buni doi participanți să le ia premiile!

Ah… am uitat să vă zic unde se ține concursul(ce să fac dacă-s o amețită și jumătate?).. păi concursul se ține fix…

AICI!

978-973-689-247-9-tile

 

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Baftă tuturor,

Pishky!

 

17 gânduri despre &8222;Concursul ”Destinații turistice”&8221;

  1. Multumesc mult Dana pt ajutorul tau, iar daca acest concurs va fi un succes vor urma si altele la fel de interesante si captivante. Si multumesc si celor care participa si imi place sa descopar ca inca sunt persoane care apreciaza lectura si care sunt pasionati de aceasta. Asadar, va astept pe cat mai multi dintre voi sa participati!!!

Spune-mi părerea ta!

