Meditatia si viata cotidiana – Geshe Rabten. Multumesc Tudor!

Lui Tudor îi place să stea pe net. Și dacă tot îi place să stea pe net organizează și tot felul de concursuri ce poartă numele de cugetări acolo unde el stă pe net.

Cugetările acestea se bazează pe… hmm… pe cugetări din partea cititorilor asupra cugetărilor unor cugetători. Nelămuritor, știu.  Ideea este că la aceste cugetări asupra cărora eu am cugetat și mi-am și exprimat cugetările am primit o carte.

IEEEEEEEEEEEIIIII… DAAAAAAAAA…. URAAAAA…. AM PRIMIT O CARTEEEE!!!! MULȚAM, MULȚAM, MULȚAM!

Hmmm da… să revenim! Tudor dăruiește cărți prin intermediul acestor cugetări. Multe cărți interesante. Foarte interesante… sau cel puțin mie așa mi se par. Una dintre ele a fost ”Meditația și viața cotidiană” de Geshe Rabten cel care a fost un maestru de meditație și unul dintre asistenții lui Dalai Lama. Tot el, scriitorul, a fost principalul fondator al unei tradiții ce poartă numele de Dharma  și a scris cărțile ”The treasures of Dharma”, ”Songs of the Profond View”, ”Life of a tibetan Monk”, ”Advice from a spiritual friend”.

Dacă nu v-ați prins vă anunț eu că da, sunt pasionată de chestii de genu. Dacă și voi sunteți pasionați vă invit la Tudor pe site, AICI și să participați la cugetările viitoare și să câștigați diferite cărți. Bine, genul acesta de cărți nu sunt singurele oferite de Tudor așa că aveți și veți avea o gamă mult mai largă de unde puteți alege ce carte vreți și pentru care doriți să participați.

Revenind la premiul meu vreau să menționez faptul că pe lângă această carte am mai primit și un semn de carte tare drăguț, fiind confecționat manual de către Carmen de pe  Carmen’s handcraft.

Pe această cale vreau să îi mulțumesc lui Tudor și să îl felicit pentru proiect! E minunat să primești cărți. E fantastic. Primind cărți îți poți lărgi orizonturile.

Am să revin peste câteva săptămâni(că nu se poate mai devreme) cu o recenzie proprie a acestei cărți ce pe mine deja mă fascinează doar citindu-i titlul.

Deci,

MULTUMESC TUDOR!!!!!

CAM00420[1]

 

10 gânduri despre &8222;Meditatia si viata cotidiana – Geshe Rabten. Multumesc Tudor!&8221;

Spune-mi părerea ta!

