Târgu-Jiu sub nori și soare

Acum e soare.

Acum o oră tuna și fulgera iar stropii de ploaie îmi băteau care mai de care în geam sub șuieratul asurzitor al vântului.

Acum două ore cerul era senin fără vreo urmă de nori în orizont. Era de un albastru clar nedistorsionat de vreo pată albă-cenușie.

Acum trei ore cerul parcă se rupea în două îngreunat de nori și tăiat pe toate părțile de fulgere. Ceea ce părea să-i aline suferința erau totuși picăturile de ploaie ce picau cu nemiluita.

Acum patru-cinci ore în schimb era soare. Practic soarele era singurul ce însoțea cerul în albastrul lui întins.

Alternanța asta se petrece de vreo săptămână. Ba soare, ba ploaie, ba doar nori încât stau și mă întreb de unde mai apar nori dacă tot se duc, se duc, se duc. De terminat nu se mai termină? De unde tot vin că par să nu vină dintr-un loc anume, par pur și simplu să apară din neant.

Eu una m-am cam plictisit de vremea asta. Mie nu-mi place incertitudinea așa că să se hotărască o dată pentru totdeauna dacă vrea să fie cu soare sau vrea să fie cu nori și ploaie. Ori așe, ori așe, vorba unui amic: Weather go home, you are DRUNK! (da știu că nu e vorba lui dar el a zis-o recent!)

Pe la voi cum e? Că pe la mine e ca mai jos de urât câteodată!

***Click pe fotografie pentru a o reda la dimensiuni normale.

Și pentru că de foarte mult timp nu am ma pus o melodie să-mi însoțească posturile, poftiți acum una:

sursă youtube (user CreedVEVO )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

 

18 gânduri despre &8222;Târgu-Jiu sub nori și soare&8221;

  1. Nu prea mai are rost să-ţi spun cum a fost aici că deja ai aflat de la Călin, dar pot să-ţi spun că plouă când nu vreau şi nu mai plouă când vreau. (da, uneori vreau asta dar vremea nu mă ascultă niciodată)

  2. Știu cum e.. Pe lângă asta, vremea îți mai redă și o stare nasoală…nu ai chef de nimic, te enervezi repede, nu ești sigur pe tine, te doare și capul și alte lucruri enervante de-adreptul… În ciuda vremii, pozele sunt extraordinare! 🙂

Spune-mi părerea ta!

