Spune și tu ”Bună!”

Untitled

De câte ori ți-ai dorit să-i vorbești? Să-i spui un ”Salut!” sau un ”Bună!”? De câte ori ți-ai dorit să te apropii, să-i vorbești pur și simplu poate cu sau fără logică? De câte ori ți-ai dorit poate să-i spui mai mult decât un simplu și banal ”Bună!”, poate să-i spui și un ”Ce faci?”, sau un ”Bună, eu sunt…X!”, sau poate un ”Bună, ce faci, eu sunt….X!”?

De câte ori ți-ai dorit oare doar să taci și chiar ai făcut-o? De câte ori ți-ai dorit să nu spui nimic, nici măcar un banal ”Bună!” și asta doar de frică sau din timiditate, ori poate pentru că ai considerat că ”Bună!” e prea banal, prea simplu și nimic altceva nu ai mai putea spune? De câte ori ți-ai pierdut oare speranța în ”Bună!” pierzându-te în orizont și așteptând să se întâmple ceva, orice? De multe ori… cu siguranță!

Și totuși.. de câte ori un simplu banal și inofensiv ”Bună!” a adus mii de zâmbete pe atâtea fețe ale atâtor oameni… de câte ori un singur simplu ”Bună!” a luminat ziua cuiva…. de câte ori un ”Bună!” poate te-a făcut chiar pe tine mai fericit/ă? De câte ori un simplu ”Bună!” a înfiripat ceva? De multe ori… cu siguranță!

Cele de mai sus, au fost o mini introducere a scurt-metrajului de mai jos, ce sper să vă placă.

P.S. Spune și tu ”BUNĂ!” când chiar simți că trebuie să faci asta :)!!!

sursă youtube (user Edoo Ward )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

28 de gânduri despre &8222;Spune și tu ”Bună!”&8221;

  1. FELICITARI! Scurt-metrajul este superb! Felicitari pentru postare! „Buna” poate fi, de multe ori, un cuvant magic pentru multi dinte noi. Poate fi cuvantul de legatura dintre simple priviri aruncate de „el” si de „ea” si dintre poveste de dragoste ce se poate infiripa intre cei doi! Exact asa cum este, foarte frumos, aratat in scurt-metraj.

    Te invit sa citesti ultima mea postare – „Destine diferite” si vei invata cum am reusit sa transform momentele in care devin pesimista in momente de un optimism incurabil 🙂 Citeste „Destine diferite” si incearca si tu!

    http://lifeandsoulofficialpage.blogspot.ro/2013/05/destine-diferite.html

    Te imbratisez cu drag!

  2. Mă uitam la filmuleţul respectiv şi mă gândeam la situaţiile în care şi eu am vrut să spun doar „bună” dar mi s-a părut că nu e suficient. :)) Sunt şi eu cam timidă uneori… deşi lumea spune că nu par.
    P.S: Bunăăăăă! 😀

  3. Foarte adevărat ceea ce spui tu aici, măi dragă! 🙂
    Scurt metrajul e no comment. O realitate pură, și sincer trebuie precizat, că tipul a cam jucat rolul meu, adică…m-am cam regăsit în astfel de momente.

Spune-mi părerea ta!

