Logică și estetică cum numai la Târgu-Jiu găsești!

În fiecare dimineață după ce trec podul Jiului trec pe lângă parc. Trec mai mult adormită decât trează după ce mă pierd în căldura razelor de soare deasupra Jiului și îmi scald privirile în apele lui mai mult tulburi decât limpezi ori în imensitatea cerului.  Cu căștile în urechi, încântată de fel și fel de melodii, mă las ghidată cu pași repezi spre școală.

De obicei observ și cele mai mici detalii și mereu sunt întrebată: ”Tu chiar observi toate detaliile?”. Nu, nu observ chiar totul. Sunt mii de lucruri care îmi scapă fie atunci pe moment fie nu o să îmi dau seama de ele niciodată dacă nu-mi spune și mie cineva. Nu ai cum să observi totul. Însă în mare parte m-am obișnuit să observ detaliile. Să analizez cam tot ce-mi pică în fața ochilor și a gândurilor și asta atunci pe moment în câteva secunde (de cele mai multe ori). Sunt bineînțeles și detalii pe care le observ dar nu le pot înțelege și despica pe moment, rămânând să fie mai amplu analizate într-un viitor apropiat.

Revenind la mersul meu spre școală și trecutul pe lângă parc, am observat de ceva timp niște chestii ciudate. Mai întâi niște tipi se chinuiau să mascheze crăpăturile gardului de beton ”reparându-le”, ca ziua următoare să fie și mai mari și mai tari. Ce să zic.. IEEEEI. Apoi am observat un ochi de gard diferit(nr 2) față de toate celelalte (câteva zeci la număr) ce împrejmuiesc parcul. Ieri însă, în timp ce mergeam mai aeriană decât în oricare altă zi observ pe lângă cele 2 modele de gard un al treilea și mai tare și mai ”mișto” și mai țipător. Trecusem însă de el, așa că am dat în marșarier cu pași înceți să nu-mi tulbur și mai tare privirea. Contrastul dintre simplitatea primului model ce-l știu de când m-am născut cu al doilea și într-un final cu al treilea mi-a adus un zâmbet tare larg pe față, ca un fel de apreciere ironică pentru prostia celor ce au luat o astfel de decizie ca un singur gard să aibă 3 modele.

Ca să nu ziceți aici că aberez am să vă las și poze. 3 la număr, câte una pentru fiecare model că de.. toate 3 într-una singură mi-e că vă orbesc cu frumusețea lor.

1. Gardul de când lumea și Pământul

CAM00431[1]

2. Varianta a 2-a simplă (vecină cu prima)

CAM00432[1]

3. A 3-a variantă și cea mai tare! (vecină cu a 2-a)

CAM00433[1]

Încă nu mă prind care este ideea de a fi unul după altul. Care e logica.. că nici măcar estetic NU-I!!! De asemenea încă stau și mă întreb de la ce vin G-urile alea din cercul din mijloc. Să vină de la PARC? Neah.. nu se potrivește. Să vină de la Constantin Brâncuși(așa se numește parcul central din oraș)? Hmm.. nici aici nu găsesc vreo potriveală! Să vină de la Târgu-Jiu? Pfff… asta e!! EVRIKA! Clar de la Târgu-Jiu vine… e vorba de G-ul din TârGu. Da.. da.. da… daa… cum de nu mi-am dat oare seama mai devreme?

Cred că dacă îmi place sau nu… deja v-ați prins. Sunt curioasă ce părere aveți voi. Vouă vă place?

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

sursă youtube (user kraudio )

31 de gânduri despre &8222;Logică și estetică cum numai la Târgu-Jiu găsești!&8221;

  1. :)))) saracul parc! l-au facut ca pe pomul de Craciun, ca sa nu zic altceva…
    Eu sper ca vor alege un model si le vor inlocui treptat pe celelalte, desi pare dubios ca sunt 2 modele noi. sa ne tii la curent 🙂

    • Am să vă țin la curent.. și eu sunt curioasă dacă o să le schimbe…. deși mă gândesc și la posibilitatea că acele modele sunt acolo pentru reclama unora… dar mi se pare aiurea și nu mi se pare normal să facă asta… să și le expună într-un loc special cu modele de garduri.. nu integrat în gardul parcului central..

    • Varianta 2 e de vreo câteva luni. Apoi varianta 2 a fost înlocuită cu varianta 3! Apoi a fost pusă din nou varianta 2 și în cele din urmă s-au hotărât să le pună pe toate așa una după alta :)) (varianta 3 e chiar de mai multe ori).

  2. Am ceva de spus… Ce înseamnă oare ”manșalier”? Sigur nu există în niciun dicționar al limbii române. Cred că este vorba despre ”marșarier” (viteza pentru ”mers înapoi” la orice autoturism), cuvânt care provine din franțuzescul ”marche arirere” care înseamnă ”mers înapoi”. Și ortografia este în suferință…. Mai multă atenție la paranteze, virgule etc. De la Pishky am pretenții tot mai mari!

Spune-mi părerea ta!

