De azi îmi iau lumea în cap!

Nu vă speriaţi, nu mă apuc să fac vreo tâmpenie. De asemenea nu vă aşteptaţi la un post gigantic, aşa cum v-am obişnuit în ultimele zile.

Acesta este un post cât se poate de informativ. Vă anunţ pur şi simplu că îmi iau lumea în cap, iar în timp ce eu scriu aici pe blog(cât mai am timp) majoritatea elevilor stau la şcoală. MUHAHAHAHHAHA!

Revenind la seriozitatea mea de toate zilele, cea cu care v-am şi obişnuit, vă anunţ  cu tristeţe  în suflet  că nu voi mai scrie pe blog. După lungi cugetări, foarte lungi cugetări, cugetări kilometrice şi certuri interioare am luat decizia de a nu mai scrie pe blog. Am despicat firul în patru şi am ajuns la concluzia că pot trăi şi fără acest blog. Cu siguranţă pot. Altfel, toţi aceia ce nu au un blog cum reuşesc să trăiască fără nicio grijă? Dacă ei pot, POT ŞI EU!

În concluzie îmi iau astfel la revedere de la toţi cititorii mei, pentru 3 zile. Da, da, da, da, da… DAAAA, pentru 3 zile, că după mă întorc aici la tastatură şi vă stresez iar şi iar cu ce-mi trece mie prin cap! Adică ce… voi chiar mă credeaţi capabilă să-mi părăsesc blogul meu scump şi iubit? Chiar mă credeaţi atât de rea încât să las blogul de izbelişte, singur-singurel în imensitatea asta a internetului?  Cum aş fi putut eu să fac asta? Păi n-aş fi putut… aşa că neeaaaaah… nu scăpaţi voi aşa uşor de mine! REVIN LUNI!

Şi dacă vreţi să ştiţi unde sunt până luni, nu vă spun! Na uite aşa că m-aţi creyut capabilă să-i părăsesc aici blogul! Urât din partea voastră… TARE urât!!

Până luni însă, vă las melodia de mai jos!

sursă youtube (user jwcfree )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

22 de gânduri despre &8222;De azi îmi iau lumea în cap!&8221;

  1. Las’ ca e bine sa iei o pauza uneori doar asa, ca sa vezi ca nu esti complet dependenta de net/blog, etc. Eu imi impun uneori sa nu ma ating de niciun device conectat la net cateva zile la rand si gasesc asta al naibii de greu. Prin urmare, insist, ca sa imi demonstrez ca nu sunt complet dependenta. Si sa stii ca e chiar distractiv cand reusesc. 😀 Have fun doing other things this weekend! 🙂

Spune-mi părerea ta!

