Un proiect altruist

Știu că am promis că voi reveni încă de luni, însă fiind blogul meu mi-am mai luat 2 zile de concediu. Ăsta-i unu din avantajele de a fi eu unica stăpână peste tot domeniul blogului: îmi permit să plec când vreau și să revin când vreau.

Dar gata cu statul degeaba. Acum am revenit. Și dacă tot am revenit vreau să vă aduc la cunoștință câteva lucruri despre un proiect altruist. Proiectul cu pricina se numește ”Taxi Gratis”, dar nu… nu este dedicat oricui ci doar persoanelor fără posibilități financiare, cu deficiențe locomotorii, vârstnicilor cu probleme de sănătate și persoanelor ce au urgențe minore/majore.

Din păcate transportul nu este oferit momentan decât în București (sectorul 2 și 3) însă Alex Bobes (unul dintre fondatori) speră să se extindă cât mai mult și cât mai repede pentru a putea ajuta un număr cât mai mare de oameni.

De asemenea ar trebui să menționez faptul că tot ce se poate numi cost și necesită resurse materiale sau economice, este suportat în întregime de către fondatorii acestui proiect. Ei fac parte din acel număr infim al populației globului ce doresc să dovedească faptul că se poate face ceva și fără a cere înapoi chestii materiale. Practic ei nu cer înapoi nimic. Ei cer însă ajutorul nostru, al tuturor oamenilor binevoitori ce vor să se implice fie prin faptul că îi susțin moral fie prin faptul că răspândesc mai departe proiectul lor altruist.

Eu una îi susțin și moral și le și răspândesc inițiativa, poate-poate o să ajungă cât mai departe și o să treacă astfel pe la urechile multora. Consider că ei ar trebui sprijiniți și încurajați în ceea ce fac atât de noi cât și de stat(dar aici deja vorbim de lucruri sfinte). Mi se pare un lucru absolut minunat ceea ce ei încearcă din răsputeri să facă, deși am înțeles că au existat și oameni ce au încercat să le distrugă planul lor binevoitor (cred că acestora ar trebui să le fie rușine :D)

Acum, dacă v-am lămurit cu ce fac ei, vă invit să le dați un LIKE pe FACEBOOK. De asemenea vă invit să le treceți pragul AICI (pe site).

Sunt curioasă acum: care este părerea voastră în legătură cu acest proiect?

Desigur, apelez la cei care sunteți bloggeri și vă rog/invit să scrieți pe blogurile voastre un articol despre acest proiect: ”Taxi Gratis”. Chiar merită susținuți!

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Let’s help,

Pishky!

9 gânduri despre &8222;Un proiect altruist&8221;

  1. Ooo … despre taximetriștii bubureșteni ar fi multe de spus… Cum nimic din aceea ce îmi trece acum prin minte nu ar veni în sprijinul postării tale am să spun doar : bravo lor, dar e nevoie de mult mai multe flori pentru-a se face primăvară ! Oricum, e un început !

    • Da, este un început și cred că asta contează. E important să se înceapă de undeva și nu doar să stăm și să ne lamentăm. Și eu aș avea multe chestii negative de spus despre taximetriștii bucureșteni, însă acest proiect nu are legătură cu acele specimene 🙂

Spune-mi părerea ta!

