Chestii naturiste

Nu știu cum sunteți voi, dar eu am observat că lumea caută tot mai mult tot felul de chestii naturiste, cu cât mai puține ”chimicale”. Cică astea naturiste ar fi mult mai benefice organismului.

Într-adevăr, tot ce e natural e mult mai bun decât ceva modificat. Întotdeauna naturalul ar trebui să primeze în viața de zi cu zi a tuturor. Însă o discuție amănunțită asupra lucrurilor naturale și celor nenaturale ar fi cu dus și întors. Fiecare, în opinia fiecăruia, au avantajele și dezavantajele lor. Spre exemplu cele naturiste spun mulți că își fac efectul mult mai greu dar sigur, spre deosebire de cele nenaturale ce au un efect aproape imediat dar care nu pare a fi la fel de eficient precum cel anterior. De asemenea există oameni ce cred fix în teoria inversă celei anterioare.

Personal sunt de părere că ambele sunt utile în diferite cazuri. Însă, cred cu tărie că cele naturale sunt mult mai eficiente datorită faptului că toate elementele lor sunt nemodificate, adică în starea lor naturală, fapt ce le face mult mai eficiente și sănătoase pentru organism.

Eu una, am avut niște veruci foarte urâte pe tălpi încât nu mai puteam călca. Am încercat toate cremele posibile și imposibile pentru așa ceva, iar într-un final m-am vindecat în vreo 5-6 săptămâni cu un tratament 100% naturist ce se baza pe băi cu apă caldă cu sare ale tălpilor și ”pastă” din usturoi pisat și acid salicilic aplicată pe veruci și ținută cam 12 ore.

Nu mai prea am încredere în medicamentele de pe piață sau în tot felul de cosmetice preparate și repreparate și inovatoare. Am început să am încredere în cam tot ce se bazează pe combinații ce nu modifică (sau nu modifică prea mult) structura naturală a elementelor.

Bântuind și rebântuind pe diferite site-uri am descoperit tot felul de chestii naturiste: de la medicamente până la cosmetice organice. Acestea din urmă, cosmeticele organice, sunt și cele mai căutate atât în rândul tinerelor/tinerilor cât și al persoanelor mai vârstnice fie că sunt de gen feminin sau masculin. După atâtea studii făcute și refăcute majoritatea oamenilor au ajuns la concluzia că tot ce e naturist este și mai bun. Adevărat, nu contrazic, tot ce e naturist e mult mai bun, însă există și multe chestii naturiste care sunt mai dăunătoare decât ceva modificat și preparat cu tot felul de substanțe ce au un efect nociv asupra organismului. Bineînțeles și acest fapt este discutabil… știți voi vorba aceea: câte babe atâtea obiceiuri? Așa și aici: câte persoane atâtea păreri :D.

Umblam pe un site (mereunatural.ro), unul dintre multele site-uri cu produse naturiste și m-a surprins să văd produse mult mai ieftine decât pe alte site-uri, dar mai ales mult mai ieftine decât la mine în oraș. M-am plimbat și m-am tot plimbat prin gama lor destul de variată și mi-a plăcut faptul că oferă foarte multe detalii despre fiecare produs în parte. Pentru adepții produselor naturiste acest lucru este vital în comandarea oricărui produs. Cei de la mereunatural.ro oferă vizitatorilor lor o platformă destul de accesibilă, chiar foarte ușor accesibilă, o platformă pe care să nu te încurci și unde poți reveni ușor la categoriile anterioare.

Per ansamblu merită dată o tură pe la ei pe site, mai ales că oferă multe informații despre produse și despre ceea ce conțin acestea, dar și despre efectele fiecărui element în parte asupra organismului. Sinceră să fiu, v-aș recomanda niște cosmetice organice de la mereunatural.ro. Acum este strict alegerea voastră dacă îmi veți asculta sau nu părerea.

În finalul acestui articol, aș vrea să vă întreb pentru ce ați opta voi: produs naturist sau produs nenaturist? De ce? Aștept părerile voastre mai jos într-un comentariu.

Take care,

Pishky!

13 gânduri despre &8222;Chestii naturiste&8221;

  1. Dupa cum spunea si Irina in comentariul ei, depinde de boala si de gravitatea acesteia. Personal prefer tratamentele naturiste fata de cele traditionale, mai ales atunci cand vine vorba de mentinerea sanatatii si prevenireadiferitelor afectiuni.

  2. Depinde de afecțiune, de gravitatea acesteia. În principiu, prefer tratamentele naturiste, au mai puține efecte secundare (sau chiar deloc). Totuși, efectele apar în timp, te vindeci mai greu, nu peste noapte. Așa că pentru o durere de măsea, de exemplu, nu aș apela la tratamente naturiste :).

  3. Eu sigur as opta pentru un produs naturist si o spun din propria experienta, caci de multe ori am optat.Dar nu trebuie sa fim oblici in gandire, de foarte multe ori cand ai o problema de sanatate, nu trebuie sa excluzi nici medicul si tratamentul lui ci sa mergi in pararel cu ambele, dar in nici un caz tratamentul naturist nu trebuie facut dupa ureche .Exista si aici medici fito-terapeuti sau homeopati care te pot ghida.

Spune-mi părerea ta!

