Când noaptea vine…

… se lasă liniștea.

După o noapte albă în care n-am reușit deloc să dorm, am început să-mi storc mintea și nici un cuvânt nu dorea și nici nu dorește să-și aștearnă literele într-un mod cât mai logic aici pe blog. Pentru cuvintele ce le-am scris aici am purtat toată noaptea tratative cu ele și într-un final cu chiu cu vai au acceptat destul de bosumflate.

După lungi cugetări, foarte lungi cugetări în care nu am ajuns la nici un rezultat, m-am hotărât totuși să vă prezint o mică parte din Târgu-Jiu în miez de noapte. Așa că na poftiți poze făcute cu puțin înainte de ziua de azi (orele 00:00) în timpul unei plimbări după masa de seară.

Încântați-vă ochii cu frumusețea liniștitoare a nopții 🙂

***Click pe poză pentru dimensiunea normală!!!***

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

8 gânduri despre &8222;Când noaptea vine…&8221;

Spune-mi părerea ta!

