Junior Summer MedSchool Cluj

După ce am ratat înscrierile pentru ”West Summer University” din Timișoara, după ce m-am ofticat și enervat că n-am aflat de ea la timp, am aflat de ”Junior Summer MedSchool” din cadrul proiectului ”Universități de Vară pentru Elevi”. Am aflat de acest proiect în urma împărțirii prin clasă a unor flyere de către cei din consiliu de elevii la elevii ce-i considerau ei interesați de așa ceva. Mda… de unde ai putea știi dacă cineva e interesat dacă nu îl întrebi?

Revenind. Am pus mâna pe un flyer și tare m-am bucurat să aflu că mai sunt și alte universități în afară de cea de la Timișoara care să ofere posibilitatea elevilor ce termină clasa a XI-a să experimenteze timp de 2 săptămâni viața de student.  Cum am ajuns acasă am intrat pe site și-am dat fuga-fuga să mă înscriu . În față îmi apare o hartă cu orașele ce fac parte din acest proiect. Dau pe București, nimic de medicină. Dau pe Cluj, pa înscriere pentru Babeș-Bolyai. Mai dau o dată pe Cluj și observ că totuși mai am la dispoziție o zi să-mi depun aplicația pentru ”Junior Summer MedSchool”. Intru rapid să văd despre ce e vorba și tare mă bucur când văd programul lor. Tare mă bucur că am ratat înscrierile pentru ”West Summer University” din Timișoara. Mă bucur pentru că la Timișoara aveam posibilitatea să aplic pentru un curs de biologie sau chimie sau orice altceva, spre deosebire de Cluj însă, unde am posibilitatea de a experimenta efectiv 2 săptămâni viața de student, având cursuri și laboratoare urmate de o presesiune și o sesiune. Așa că-i mult mai bine decât la Timișoara. IEEEEEEEI!

Ca să vedeți mai exact despre ce vorbesc, na poftiți program:

18 iulie: Sosire participanți

19- 21 iulie: Vizitarea UMF și a altor universități din oraș

22- 26 iulie: Cursuri/ laboratoare

27- 28 iulie: Presesiune

29- 30 iulie: Sesiune (examene)

31 iulie: Plecare participanți

* în fiecare după- masă liceenii vor fi surprinși cu numeroase activități care țin atât de educație non- formală (training-uri) cât și de socializare (party-uri, jocuri, concursuri, ieșiri)

În fine… cam asta se va întâmpla pe acolo. Interesant nu? Ei… acu s-au cam terminat înscrierile pe la unele, însă nu la toate. Așa că dacă sunteți a XI-a vă mai puteți înscrie la cele din lista de AICI.

Revenind din nou la ”Junior Summer MedSchool”, am fost acceptată în cadrul Facultății de Medicină. După ce m-am lamentat că eu m-am înscris în ultima zi și clar nu o să fiu acceptată, primesc mail că m-au acceptat. După ce m-am lamentat că aplicația mea e deplorabilă și că singurul lucru bun e recomandarea profesoarei de informatică, m-au acceptat. Așa că IEEEEEEEEEEIIII…. 2 săptămâni mă duc la Cluj, o să am parte de programul de mai sus și am să văd cum e viața de student…. IEEEEEI!

Și da, eu mă bucur pentru chestia asta. Poate nu e mare chestie pentru toți, dar pentru mine e ceva! Spun asta, pentru că sunt sigură că printre cititorii mei se vor găsi și unii gen: ”Vaaaai mare chestie .. ce să spun, ce ne interesează…” bla bla bla bla BLAAA!!!!! Însă cu siguranță dacă ar fi fost numai în străinătate așa ceva s-ar fi spus: ”vai ce țară.. nu ne oferă nimic.. noi nu avem nimic… BLA BLA BLAA”, acum că e… majoritatea spun ”Mare chestie.. ce neinteresant”. Cine să mai înțeleagă oamenii?

Junior Summer MedSchool, e un proiect ce trebuie băgat în seamă! Trebuie susținut, alături de celelalte! Eu sincer, mă bucur că pot avea parte de această experiență din care sigur voi avea ceva de învățat!

Pentru cei interesați, am să scriu un articol după toată experiența de la Cluj, dacă nu cumva voi putea să o fac când voi fi deja acolo. Știu că or să fie și interesați. Mereu există două tabere… celor ce le pasă și celor ce nu le pasă. Eu scriu pentru cei ce le pasă și pentru mine. Restul, e problema voastră.

sursă youtube (user Julia Corina )

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

22 de gânduri despre &8222;Junior Summer MedSchool Cluj&8221;

  1. Felicitări! 😀 Mi se pare foarte tare ideea şi m-am bucurat mult să aflu astăzi că şi Galaţiul e, mai nou, pe lista celor care organizează astfel de proiecte.
    O să ai ce să ne povesteşti de la Cluj, sunt convinsă! Have fun!

Spune-mi părerea ta!

