Drobeta Turnu Severin

După ce v-am plimbat pe la Herculane și pe Dunăre, azi mai facem un popas la Severin.

Poze Herculane, AICI.

Poze Dunăre, AICI.

Ținând cont de zi, că-i sâmbătă.. și de locație, că-i tocmai Drobeta, cineva mi-ar spune că-s rea. Și nu neg. Sunt.

Postarea de azi în schimb nu are nicio legătură cu răutatea mea. Departe mi-e gândul de ea, de răutate sau răutăți. Drobeta făcea parte din traseu, așa că ea era următoarea destinație de pe blogul meu.

De arătat, n-am prea mule poze. Am ajuns destul de târziu iar timpul ne presa. Am apucat în schimb să fotografiez o stradă, un teatru (și dacă aș avea și eu un asemenea teatru în Târgu-Jiu, pe cuvântul meu de nu m-aș duce la fiecare spectacol) și niște case. Toate vechi, desigur. Am o pasiune pentru tot ceea ce înseamnă vechi și are o istorie în spate. Am o pasiune pentru toate clădirile cu tentă de ”belle epoque”. Mă fascinează pur și simplu. Aș sta ore în fața lor să le privesc. De mică am fost fascinată de tot ceea ce ținea și încă ține de ”belle epoque”. Mi-ar fi plăcut să trăiesc în vremurile alea. Nu știu de ce, dar știu că mi-ar fi plăcut.

Poze, după cum spuneam, nu-s multe. La fel ca și cele de ieri le poți număra pe degete. La fel ca și ieri, nici azi nu am cuvintele după mine. Le-am uitat undeva și nu știu unde. Le tot caut de ceva zile și nu le găsesc… se pare că nici ele nu mă mai găsesc pe mine.

Acestea fiind spuse, poftiți câteva poze din Drobeta Turnu Severin.

***Click pe poză pentru dimensiunea normală!!!

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky!

6 gânduri despre &8222;Drobeta Turnu Severin&8221;

  1. Ca locuitor al acestui oraș pot spune că…ai fotografiat frumusețile orașului…aproape bineînțeles. 🙂 Sunt mult mai multe… Și eu mă bucur să văd clădirile vechi recondiționate, și nu renovate după un design modern și o culoare specifică partidului care e la conducerea orașului… Centrul orașului e foarte frumos, însă periferia lasă de dorit…foarte mult. Cert e că orașul prinde culoare și…ca să promovez și eu puțin turismul…vă învit să vizitați orașul că aveți ce vedea. 🙂

    Pozele sunt superbe :). Felicitări și mă bucur că îți place ce ai văzut! 🙂

Spune-mi părerea ta!

