Un EL ce merită cunoscut!

Nu știu dacă v-am mai vorbit de el sau nu. Dacă n-am făcut-o și în trecut, mare păcat. Oricum, am să vă vorbesc azi de el. De ce azi? Pentru că e duminică și n-am nimic mai bun de făcut într-o zi de vacanță duminica. Nu. N-am nimic mai bun de făcut.

Dacă stau mai mult pe gânduri și analizez în profunzime ceea ce tocmai am spus mai sus, îmi dau seama că am zis o prostie. Mereu există lucruri mai bune de făcut pentru că mereu e loc și de mult mai bine.

Ziceam însă că astăzi am să vă vorbesc despre un anumit el. Acum nu vă gândiți la tot felul de scenarii despre el sau cine ar putea fi el, că vă zic tot acum că am intrat în subiect.

El este student la medicină și îl cheamă Ovidiu. El este student la medicină în anul V (dacă nu mă înșel), la Timișoara. Ovidiu este omul din spatele blogului OvidiusMD, în caz că ați dat peste el până acum. Dacă nu l-ați descoperit pe Ovidiu prin blogosferă vă invit să o faceți ACUM și AICI (click pe cuvintele anterioare).

Eu i-am descoperit blogul cu mult timp în urmă și tare mi-a făcut apoi plăcere să-l urmăresc. Mi-a făcut plăcere să-i citesc fiecare articol și tare mă bucuram când primeam înștiințarea pe mail că a mai postat ceva pe blog. Acum dacă mie mi-a plăcut, sunt sigură că or să mai fie și alții ce se vor găsi încântați de ceea ce vor citi pe acolo.

Fiind blogul unui student la medicină, veți da peste numeroase articole din sfera medicinei, dar și a dezvoltării personale, religiei, științei și multe altele. Articole tare interesante și captivante. Eu spre exemplu cu ajutorul blogului lui am aflat de atâtea documentare interesante dar și de serialul Perception ce este o combinație de medicină cu psihologie. Îmi place că știe să-și scrie articolele pe înțelesul tuturor și e captivant prin ceea ce scrie. Nu-mi place că fix atunci când simți că intri în miezul problemei el încheie articolul. Mi-ar plăcea sincer să dau de articole mult mai lungi și mai detaliate.

Prima dată când am dat peste blogul lui, am fost fascinată fără să citesc prea multe despre el. Am fost pur și simplu fascinată să văd că există oameni fascinați la rândul lor de ceea ce fac. Dedicați muncii lor actuale (fie ea și de student la medicină). Cum mi-am dat seama de asta? Prin felul cum scria articolele, cum își așternea cuvintele într-o pagină virtuală a unui blog.

Omul din spatele blogului OvidiusMD, este unul din oamenii ce mă inspiră și mă motivează efectiv să fac ceva în viață. Este unul din acei oameni ce te îndeamnă indirect să faci ceea ce-ți place și să faci bine astfel încât într-o zi să ajungi să lași ceva bun în urma ta. El face parte dintr-o listă nescrisă a mea cu oameni: AȘA DA!!!

Ar mai fi multe de spus despre blogul lui și despre el, dar cred că eu am spus deja destul și ceea ce am scris eu ar trebui să rămână doar o introducere pentru ei ce ați citit acest articol. Vă las acum pe voi să îi descoperiți blogul și sper să vă placă aproape la fel de mult cât mi-a plăcut și mie!

Blogul lui îți puteți găsi aici: OvidiusMD.net

Pagina de facebook o găsiți aici: Facebook OvidiusMD

Have fun,

Pishky!

11 gânduri despre &8222;Un EL ce merită cunoscut!&8221;

  1. Mulțumesc frumos ”Pishky” pentru descriere și bineînțeles pentru ”reclamă”.

    Mulțumesc, de asemenea, pentru critică (constructivă, de altfel). O să iau seama la ce ai spus și o să încerc să scriu articole mai detaliate.

    Și eu citesc cu plăcere articolele tale și cred că o să devii un medic foarte bun în viitor.

    Vacanță plăcută și succes în toate!

Spune-mi părerea ta!

