Lenea – mister elucidat

Am momente când așa mă apucă o leneeeee. Am momente când așa o apuc și eu pe ea… Am momente (cam dese) când aș sta efectiv în vârful patului și aș contempla la nimic și apoi la un alt nimic și tot așa. Am momente când lenea mă cuprinde cu totul și eu o cuprind pe ea oricât ar fi de mare și eu de mică. În general am două momente când lenea pune stăpânire pe mine: atunci când am ceva de făcut și atunci când nu am nimic de făcut. De cele mai multe ori am câte ceva de făcut, deci cazul majoritar este primul… bine nici al doilea nu se lasă mai prejos atunci când apare.

De multe ori ajung să mă întreb de la ce sau de unde provine lenea asta infinită. Până nu de curând nu aveam nici un răspuns plauzibil. O prietenă însă mi-a elucidat acest mare mister. Lenea mea ar fi, cică, din cauza faptului că sunt născută în zodia Balanță și că în trecut am avut o viață taaaaaaare grea, acum având nevoie de cât mai mult lenevit și cât mai multă odihnă. Pfff… măcar am scăpat de durerea ce mă apăsa, cum că lenea mea ar fi din cauza faptului că nu sunt destul de motivată în ceea ce am de făcut sau în ceea ce nu am de făcut. Tare mă măcina acest fapt din urmă.

Ca să înțelegeți mai bine despre ce vorbesc, am extras din articol ceea ce se spunea despre mine:

Balanţă

Echilibrată şi leneşă, balanţa ar da orice să nu facă nimic. Deşi pare ineficientă şi delăsătoare din această cauză, biata balanţă se poartă aşa doar pentru că într-o viaţă anterioară a fost exploatată. Indiferent dacă a fost femeie sau bărbat, actuala balanţă şi-a petrecut viaţa căutând aur în cele mai groaznice zone de pe glob. După o viaţă întreagă prin zăpezi şi munţi este normal să vrea să stea toată ziua în vârful patului. (sursa prietenei mele este de AICI ).

Deci, să înțeleg în urma celor de mai sus că n-am ce-i face lenii? Adică trebuie pur și simplu să mă obișnuiesc cu gândul că trebuie să o îmbrățișez toată viața? Sincer… nu-mi prea place, dar nici că-mi displace :D.

Acest articol este un semi-pamflet. Deci, trebuie tratat CA ATARE!

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky

31 de gânduri despre &8222;Lenea – mister elucidat&8221;

  1. Cum spun tiganii :
    Hai la munca sa muncim
    Da Doamne sa nu gasim !

    Si eu posed o mare doza dar cei din jurul meu spun ca e creativa !
    Exista totusi ceva cu care imi trece, minim o bancnota verde (EUR) la intervale scurte !
    Ce vrei sunt Scorpion ! Si ma simt bine ! 🙂

  2. Știu cum e…Și eu am o lene de…până și ei îi e lene și nu mă lasă în pace! :))

    Pozele sunt foarte foarte amuzante! :)) Mai ales prima! =)) Foarte tare articolul, dar totuși ai o doză și de vrednicie pentru că nu ți-a fost lene să te întrebi de ce îți e lene…înțelegi? 🙂

Spune-mi părerea ta!

