The most beautiful thing

Aveam de gând să zic multe pe aici. Cuvintele nu-mi vin însă nici azi în ajutor. M-au lăsat de ieri singură în fața unui ecran gol.

Mi-am amintit totuși că acum câteva zile am primit un filmuleț tare interesant. Că tot vorbeam zilele trecute de complexe, am zis să vă arăt și vouă filmulețul. Este educativ pentru cine vrea să învețe ceva :). Este emoționant pentru cine poate să simtă ceva :).

După cum am zis n-am prea multe cuvinte de zis. În consecință nu pot decât să vă mai spun: Vizionați acest scurt-metraj!”

sursă youtube (user Cameron Covell )

Sper că v-a plăcut.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky

19 gânduri despre &8222;The most beautiful thing&8221;

  1. O sa incerc sa raspund la ambele subiecte, intr-un singur comentariu.

    Complexele iau nastere din invidie, din dorinta de a fi ca ceilalti sau peste ei. Le am si eu pe ale mele, nu stiu daca doresc sa renunt la ele pentru ca demonii mei sunt, ei bine, o parte din mine si fara ei nu as mai fi eu, plu ca, fara dorinte si aspiratii, eu unul consider ca as face degeaba umbra pamantului. As prefera sa inlatur cauza care le-a provocat sau sa ajung la ceea ce imi doresc.
    Cat despre comunicare si gasirea unei persoane, sa fim impreuna acordati pe aceeasi „frecventa”, aici eu sunt corijent (chiar repetent) si asta este unul din complexele mele.
    In ciuda faptului ca avem suportul tehnic sa putem comunica asa cum parintii nostri (ca sa nu vorbim de cei mult mai de demult) nu au visat ca se putea face-cand erau ca noi- inca nu suntem capabili sa putem trimite un mesaj care sa fie receptionat exact de cine trebuie, nu putem, nu avem inca cunostintele sau capacitatea de a ne gasi contrapartea.
    Pentru fiecare din noi exista aceasta contraparte insa nu suntem inca capabili sa o gasim, poate nu direct, poate nu fara efort, doar sa stam degeaba si, puf, sa apara din senin dar, macar atat, sa pot sapa dupa ceva, fara sa vina inapoi peste mine ceea ce am dat la o parte si fara sa vina altceva ce nu caut.

  2. Foarte emoționant!!! Deep… 🙂 Și chiar că are legătură cu articolul trecut, cel cu complexele de superioritate/inferioritate. Videoclipul este extraordinar și te atinge pe suflet… Iar citatul de la final…foarte adevărat! 🙂 Felicitări pentru articol!

Spune-mi părerea ta!

