Personaj principal într-o poveste

Câțiva oameni au început să se îngrijoreze din cauza stării mele de sănătate. Mailuri și mesaje au venit ieri, toate învârtindu-se în jurul unei idei: ”Tu mai trăiești? Ai murit? Ești bine? Ai fost răpită? Adică… întreb că am văzut că de câteva zile nu ai mai scris pe blog!”

NU! NU! NU! N-am murit, n-am fost răpită, sunt bine și încă trăiesc aici într-un mic colț de rai cu multe stânci prin jur. Mi-am luat în schimb liber. O mini-vacanță. Am renunțat la scris pentru câteva zile. M-am dedicat unei activități de care aveam nevoie, activitate numită SOMN și LENEVIT :D. Am luat pur și simplu o pauză, pentru că știu că o să urmeze tot felul de articole de la Cluj. Totuși, până o să apară ele pe aici, până o să vă sperii cu ce e pe acolo, am să mai iau o mică pauză de la articole. Am să continui să mă relaxez, să dorm și să lenevesc aiurea :D.

Dacă eu continui să simpatizez cu lenea și somnul, am să vă invit totuși să dați o raită pe la Alex Ward. Alex, în urma tachinărilor mele, a zis că mă învață minte… și mi-a copt-o cum se pricepe mai bine, prin scris. A construit în jurul meu, personajul D., o poveste. Mi-a dat acolo un rol principal și s-a jucat cum a vrut cu mine (EERRRM :-L). M-a făcut o marionetă, una drăguță ce-i drept :D.

Cum scrie Alex îmi place tare mult. E relaxant să-i citești creațiile. Stilul este unul captivant și merită a primi cunoașterea publicului. Aș putea să vă spun atâtea despre Alex (***e din Tg-Jiu și se plânge că dă bacul***), dar n-am să o fac… am să mă rezum doar la a-i lăuda reușita de a-și publica un prim volum dintr-un roman pe 1 septembrie anul acesta :D. Da.. da… știu că nu e încă publicat.. dar nu contează.. o să fie! 😀

Am să vă las mai jos un fragment din povestea cu D. și am să vă invit să o citiți pe toată mai apoi.

Îmi pun mâna dreaptă pe gâtul ei, atingându-i în treacăt părul moale, castaniu, ce-i ajunge până la umeri. Ne privim în ochi și planetele noastre interioare intră în coliziune. O bombă explodează în mijlocul galaxiei iar soarele apune, se stinge, se sfărâmă din cauza luminii ce îl depășește ca intensitate; esență și praf de stele, miros de fum împarfumat și viață și moarte și timp: Trecut, Prezent și Viitor se îmbină în spirale de lumină ce înconjoară planetele, ce ne înconjoară pe noi. Fragmente de istorie se perindă printre noi, litere și imagini decorează pereții, plutesc prin aer, dansează pe o melodie mută, necunoscută ființelor mărunte.

P.S.: Dacă veți da click pe link-ul următor pentru a citi întreaga poveste, TREBUIE să știți că este O FICȚIUNE și TREBUIE tratata ca atare :). Mulțumesc.

P.S.2: Alex Ward este un PSEUDONIM. Persoana din spatele acestui pseudonim e o fată. 😀 😀 😀

Link poveste AICI AICI AICI AICI și NUMAI AICI!

22 de gânduri despre &8222;Personaj principal într-o poveste&8221;

  1. Wow! Chiar îmi place cum scrie! Am să citesc această poveste foarte curând! 🙂 Îmi place modul de exprimare foarte foarte mult! Succes Alex Ward și mulțumesc Pishky pentru ocazia de a citi povestea! 😛

Spune-mi părerea ta!

