Ziua 2 – Vizită UMF + Welcome Party

Inainte de a incepe să vă povestesc despre ziua de ieri, am să vă mai spun ceva despre prima zi in care am dormit muuuuuult și bine. Mi-am cunoscut colegele de cameră și alţi participanţi tare de gașcă. Ne-am plimbat prin parcul central care a fost foaaarte frumos 😡 și cam atât.
Ziua 2 a trecut ieri. N-am reușit să povestesc ieri ce s-a intâmplat pe aici pentru că ziua de ieri s-a terminat abia azi in zori :d.
Off topic vreau să vă spun că in momentul de faţă mă chinui să scriu de pe telefon pentru că netul nu merge pe palierul meu…la naiba! Acum, dacă scriu cu i in loc de â din i este pentru că scumpul meu telefon nu este destul de deștept incât să știe câ există și â din i. Astfel, de asemenea, vă rog să-mi scuzaţi și viitoarele litere lipsă ori greșeli gramaticale.
Cu siguranţă acesta va fi și un exerciţiu de a scrie postări cât mai scurte și la obiect.
Revenind la ziua de ieri, ne-am trezit de dimineaţă, am mâncat, am dormit și am plecat in vizitarea UMF-ului ce sper să il vedeţi in poze mai jos…asta dacă voi reuși să le uploadez pe blog.
Pot spune că dupâ vizita la UMF am inceput să mă indrăgostesc și mai tare de Cluj. Este un oraș frumos, vechi, plin de multe chestii foarte tari. Ca și o comparaţie cred că este mult mai tare Clujul ca și Bucureștiul din toate punctele de vedere (exceptând mărimea orașului).
Am vizitat morga. Eram tare entuziasmată să merg la morgă până am intrat și nu am văzut decât niște mese ovale, albastre și goale. Sad..sad… so sad…imi doream să văd acolo ceva…mai awesome … gen cadavre :d
Am vizitat biblioteca UMF-ului de care am fost fascinată in adevăratul sens al cuvântului.
Tare mult mi-au plăcut și clădirile in stil vechi. Sunt fascinată, după cum deja v-am mai spus de clădirile in stil vechi.
Per total, m-am indrăgostit.
A urmat o mică odihnă, cina și un welcome party ce s-a ţinut undeva pe lângă zidul cetăţii (centrul vechi dacă nu mă inșel). Un pub tare fain aranjat unde nu ai cum să nu te simţi bine (Indian Chief se numește). Distracţia a durat până spre 3-4 dimineaţa: am dansat, ne-am distrat și cred că aș fi ipocrită dacă nu aș recunoaște că s-a băut (și alcool și suc). Sunt mândră insă de grupul ăsta că nu s-au imbătat și că știu cu toţii să se distreze și frumos.
Cam asta s-a intâmplat ieri. Ce se va intâmpla azi și ce s-a intamplat până acum am să vă povestesc cred că mâine! Oricum…am avut o actovitate tare faină…că de…deocamdată ne distrăm și avem tot felul de activităţi pe grupuri ca să ne cunoaștem mai bine până incepem curusurile luni. Până mâine vă las cu ce aveţi mai sus și cu postul de ieri.
Parc

image

image

image

UMF

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Cam astea is și pozele. Sper să vă fi plăcut.

10 gânduri despre &8222;Ziua 2 – Vizită UMF + Welcome Party&8221;

Spune-mi părerea ta!

