Ziua 3 – Vizită UTC + Surpriză + Karaoke

Ziua de ieri a fost una tare plină și la fel de frumoasă ca și celelalte două. Ieri am vizitat UTC și ni s-a făcut o mică prezentare a studentului UTC-ist, un filmuleț cu rutina de zi cu zi a studentului. Tare ne-am distrat și mie una tare mi-a plăcut încercarea președintelui OSUT de a ne convinge să devenim UTC-iști la anul și nu UMF-iști :). A fost amuzant.

Surpriza este însă mai palpitantă decât vizita la UTC. Ne-am întâlnit de dimineață în curtea căminului, ne-am organizat într-un cerc și ni s-au spus următoarele: se vor face 9 echipe, 9 case ( ca în Harry Potter) ce vor avea teme specifice (țărani, maneliști, clowni, cowboy, bau-bau, bollywood… etc). Fiecare casă a trebuit ieri să-și decoreze camera conform temei specifice, urmând apoi ca fiecare casă să primească puncte de la celelalte, iar apoi să se gândească la provocări ce vor fi a doua zi ”executate” de fiecare casă. Decorarea a fost o activitate interesantă prin prisma faptului că totul trebuia decorat doar cu ceea ce aveam pe la noi. Ne-a pus mintea creativă la încercare, iar la unii chiar a ieșit ceva bestial.

Surpriza se continuă și azi, dar despre azi am să vă vorbesc abia mâine. Știu că tot ce v-am zis până acum nu are nici o legătură cu UMF-ul, însă acestea sunt activități ce au ca scop: socializarea, interacțiunea și cunoașterea. Adică să ne cunoaștem cât mai bine între noi. De mâine vor începe și cursurile, de la 8 dimineața.

Mă gândeam să vă pun niște poze, dar vă las în suspans până mâine, când voi finaliza cu povestea acestei activități.

După ce am muncit din greu cu toții să ne decorăm camerele și să ne gândim la provocări, am avut parte de o seară karaoke într-un local unde nu am auzit nimic altceva în afara muzicii cu adevărat bună. Am cântat: de unii au râs, unii ne-au încântat auzul, iar alții au stat pe margine și s-au uitat pe motiv că nu vor să plece nimeni dacă se duc lângă microfon și cântă.

Și ziua de ieri s-a terminat de fapt astăzi, pe la orele 3 ale dimineții. Fiind într-o mică pauză de activități și pauza fiind pe sfârșite am să vă las doar cu cele de mai sus. Urmează ca mâine să continui cu ceea ce se întâmplă pe aici că cine știe, mai ziceți și la alții ce se vor înscrie în anii următori!

6 gânduri despre &8222;Ziua 3 – Vizită UTC + Surpriză + Karaoke&8221;

Spune-mi părerea ta!

