Ziua 4 + ziua 5 – jocul surpriză și primul curs

Dumincă…… duminică am continuat provocările jocului gen Harry Potter in care eram impărţiţi pe case. Fiecare casă a dat provocări celorlalte case astfel incât ne-am murdărit de făină, de ketchup, ne-am udat cu baloane de apă și sticle cu apă,am jucat „Romeo și Julieta” doar câ de data asta Romeo stătea la balcon iar Julietele ii făceau declaraţii, ne-am chinuit cu o portocală și am mâncat niște ciudăţenii prin Bollywood.
A fost o zi tare faină (și nu, nu m-am dat după ardeleni…eu folosesc cuvântul fain de foarte mult timp!!!!).
Despre ziua de duminică nu am prea multe să vă spun in afară de joc, așa că am să trec la ziua de luni, adică cea de ieri.
Ne-am trezit la 7 și ceva…sau cel puţin asa trebuia să facem in mod teoretic. Seara ni s-a spus de către coordonatoarea de la MG să fim la ora 7 fără 10 in curtea căminului pentru o surpriză. Programul intre timp s-a schimbat și trebuia să fim in locul cu pricina la ora 7 și jumătate. Ca o ameţită ce sunt am uitat….așa că in mod automat am sărit din pat mai mult in cap decât in picioare la ora 7 fără 10 iar la 7 fără 9 minute am fost in pijamale in curte! Nimeni nu era acolo așa că foarte somnoroasă am intrebat portarul intr-un mod somnoros ceva acolo incat l-am făcut să râdă și m-a trimis la somn că mai aveam timp să dorm.
Am plecat peste vreo alte 40 de minute către catedra de fiziologie, nu foarte departe de cămin (cred că ar trebui să menţionez că facultatea de medicină și farmacie este lângă complexul studenţesc sau aș putea spune chiar in el.)
Entuziaști in faţa profei de fiziologie ne-am activat toţi atenţia, fenomen ce nu are loc in timpul cursurilor obișnuite. Am ascultat cu mare interes tot ceea ce ne-a predat și am scris vreo 15 pagini, dacă nu mai mult… Am avut și lucrări practice (3 la număr: cum se numără trombocitele, leucocitele și aflarea grupelor de sânge). Profesoara de la catedra de fiziologie, doamna profesor doctor Irina Chiș, mie personal mi-a plăcut tare mult cum a predat și explicat… mai ales că a făcut foarte multe desene pe tablă. Am fost incântată de fiziologie și de ceea ce ni s-a predat ( sângele, materia din anul 2 de facultate… d…e ce să facem dacă noi suntem ultra mega deștepţi pe aici….ieeeeei). Deși explică și predă foarte bine, in ultima jumătate de oră de curs parcă intrase in priză și totul se desfășura la viteza a 6-a. Cu toate astea, la fel cum am mai spus și inainte, am fost fascinată și incet-incet incep să renunţ la București in favoarea Clujului.
După cursul de fiziologie am avut parte de o dezbatere CTR (centrul tinerilor din românia) despre implicarea tinerilor in voluntariate și importanţa acestora. Am dezbătut tot felul de subiecte cum ar fi recunoașterea voluntariatelor ca și experienţă de lucuru necesară la angajare. A fost destul de interesant….păcat că deocamdată sunt doar niște discuţii fără aplicabilitate.
Seara am avut „ieșeala in 3 locaţii”, adică fiecare facultate a ieșit intr-un local diferit. Un local tare frumos numit Livada ce chiar era intr-o livadă. M-am bucurat să văd că și in Cluj is chelneri idioţi: m-am intors 1 minut cu spatele și mi-a luat ingheţata in care a pus alte chestii și apoi(fiind olteancă și comentând) mi-a zis că mi-o dă inapoi (om fără minte).
Teoretic după toate astea ar fi trebuit să mergem la cămin ca niște studenţi conștiincioși insă am sfârșit căutând alte localuri ce nu ne-au primit pt că nu toţi aveau buletinele la ei și nici nu erau toţi majori. Până la urmă ne-am trezit pe holul căminului jucându-ne mimă, cărţi și râzând până la ora 5 jumătate dimineaţa (oare dacă ai mei citesc postu ăsta m-or mai lăsa la facultate sau mă trimit la păscut oi și vaci?).
Astăzi majoritatea am fost ca niște zombie…dar cum noi suntem toţi tare simpatici și drăguţi, am fost niște zombie drăguţi foc foc foc!
Acestea fiind spuse și fără a vă lăsa vreo poză, am să inchei aici până mâine când voi continua cu cele intâmplate pe aici.
Dacă am greșeli gramaticale, ortografice sau mai știu eu ce…se face vinovat telefonul… Totuși mi-ar trebui ridicată o statuie pentru efortul de a scrie atât de mult și cu diacritice pe telefon!

12 gânduri despre &8222;Ziua 4 + ziua 5 – jocul surpriză și primul curs&8221;

  1. ma, eu ti-am zis tie ca ma faci sa dau la cluj, dar vad ca nu vrei sa ma asculti si ma tot ademenesti! why are you doing this to me, uh? 😦
    iti face placere 😦 :-< ?
    =))
    however, have fun, profita ca nu mai stai mult p-acolo, dupa aia tre sa te reintorci i ncatunul nostru mult iubit, deal with school for 9 months then the big exam. brr! anyways. =))

Spune-mi părerea ta!

