Ziua 6 – o zi plină cu de toate

După ce am dormit doar 2 ore noaptea trecută (sau 3), m-am trezit de dimineață puțin cam confuză că somnul a trecut prea repede și m-am îndreptat alături de colegi spre catedra unde se ține cursul de Biologie celulară și moleculară (biocel). Cursul se predă într-un turn mare, unde bate soarele și e tot timpul cald chiar și când geamurile sunt deschise și bate vântul din toate părțile. Proful (prof. dr. Horea Matei), despre care toată lumea zice că seamănă cu Bon Jovi, îi tare OK și mie una mi-a plăcut cum a explicat cursul despre ADN și diviziunea celulară. Te face să înțelegi ceea ce spune și îți va fi mult mai ușor să-i înveți materia apoi după suportul de curs. E tare simpatic și spune multe bancuri. Unul din ele am să vi-l spun și eu vouă (al cu olteni, că doar îs olteancă 100%): Cum se numește măgarul în Oltenia? Da… știu că nu știți… se numește SUBMARIN? WHY? Păi cică în Oltenia îs mulți Marini și măgarul stă sub Marin! Logic nu :D?

Ok, lăsând impresia mea de nota 10 asupra catedrei de biocel, mie mi-a plăcut turnul :)). Adică mi-a plăcut să urc scările alea și să mă simt așa suuuuuuuuuuuuuuus și să văd pe unul din geamuri o panoramă a Clujului. Bine.. bine… în câteva rânduri v-am scârbit cu toate cuvintele frumoase despre biocel și-aș mai putea continua, dar timpul îmi este din nou limitat și n-am să scriu prea mult nici de data aceasta chiar dacă cică am deja 247 cuvinte.

După biocelul din turn am fost duși într-un laborator de către asistent unde am văzut pe ecran poze cu celule și ni s-au spus tot felul de chestii interesante (curiozități și alte cele). Și clădirea unde este catedra biocelului mi-a plăcut la fel de mult ca și cea de fiziologie.

Dar gata cu chestiile legate de cursuri… să trecem mai departe la cele sociale cum ar fi vizita la mall. La mall m-am răsfățat în StarBucks și apoi m-am aruncat efectiv într-o librărie imensă numită Cărturești de unde nu aș mai fi plecat. Bineînțeles că acum firea mea malefică trebuie să se laude spunându-vă că și-a cumpărat o carte în engleză la NUMAI 14 lei (muhahahahahahah…. toate cărțile în engleză acolo nu sunt sub 60 sau 70 de lei 😀 😀 :D). M-aș fi plimbat și prin magazine de haine sau pantofi dar m-a cucerit librăria… așa că fuck off the other things!

După mall și masă am avut un curs de prim ajutor, unde am și învățat și ne-am și distrat cu studenții voluntari ce ne-au predat elementele de bază pe care până la urmă orice cetățean ar trebui să le cunoască pentru a-l ajuta pe un altul. Am învățat cum să ne comportăm și ce să facem când vedem un om căzut pe stradă, poziția lateral de siguranță și cum să-l ajuți să respire în caz că se îneacă (dar vorba lui Radu, unul dintre studenții voluntari, nu atunci când se îneacă cu o gură de apă pentru că e el prost și nu știe să bea :D).

Seara, din nou, am avut parte de un party împreună cu cei de la JSU adică cei de la Babeș-Bolyai într-un pub. Ei fiind 200+ și noi 100+ n-am avut loc pe acolo și era înghesuială… așa că fain frumos, noi cei de la JSM am plecat într-un alt pub să ne simțim și noi bine. Moartă de somn fiind de data asta n-am mai stat până la 5-6 dimineața și-am plecat (vorba celorlalți) la culcare o dată cu găinile :D.

Azi m-am trezit la 10 și ceva (că n-am avut cursuri că au dat bobocii admiterea). Dar despre astăzi am să vă vorbesc abia mâine :D. Până mâine am să vă zic doar un Pa-Pa și pentru că nu am să vă pun nici de data aceasta vreo poză că nu vreau să ne facem de râs pe aici la cât de nebuni suntem :D… am să vă pun totuși o melodie, dacă am să găsesc una relevantă.

sursă youtube (user Fritzes007 )

6 gânduri despre &8222;Ziua 6 – o zi plină cu de toate&8221;

Spune-mi părerea ta!

