Ziua 9 – Anatomie + jocuri

Ieri am mers la cursuri de anatomie și ni s-a vorbit despre coloana vertebrală, vertebre, axe și planuri.

Nu știu cât de lung va fi postul din moment ce n-am nici inspirație și nici prea multe de zis. La anatomie proful e foarte tare, prof care de fapt e asistent și care explică foarte bine. Proful de la anatomie este tânăr și știe cum să fie cât de cât apropiat de studenții săi, cum să le explice și ce modalități să folosească pentru a le captiva atenția studenților săi. Știe cum să-i facă pe studenți să fie atrași de materia ce o predă.

La orele de laborator ne-a prezentat vertebrele și coloana mult mai amănunțit față de cum se face în mod normal la o oră de biologie.

După orele de anatomie am avut timp liber pe care l-am pierdut pur și simplu. Seara în schimb a avut loc o altă petrecere la care nu am mai fost și am stat în cămin jucându-ne cărți până pe la vreo 6 dimineața când mai aveam puțin și trebuia să ne trezim să plecăm spre Turda la salină.

După cum spuneam pe ziua de azi nu am avut multe de zis, dar o să revin mâine cu siguranță cu mii de cuvinte!

4 gânduri despre &8222;Ziua 9 – Anatomie + jocuri&8221;

    • Am dat vina pe somn dar oricum…m-am distrat mai bine pe holul caminului jucându-ma cu ceilalţi :d…. o petrecere ratata nu-i nimic….o sa am timp de zeci de petreceri….corpu mai are nevoie si de o relaxare…și deși nu am dormit noaptea a fost mai relaxant și odihnitor așa

Spune-mi părerea ta!

