Ziua 10 + ziua 11 – Salină Turda + timp liber

După o noapte nedormită m-am trezit 7 dimineața pentru a pleca cu grupul spre Turda la salină. Autocarul, din păcate, nu ne-a luat de la cămin și am mers destul de mult timp pe jos. Spre Turda am reușit să recuperez din somnul pierdut și am dormit tare bine chinuită pe un scaun ascultând muzică. Salina este tare fain renovată. Mi-a plăcut acolo. Sunt tot felul de chestii pe care le poți face să-ți ocupi timpul cât trebuie să stai la tratament. Noi ca și grup ne-am dat cu bărcuța pe lac și ne-am jucat jocuri de grup (energizere). Obosită fiind am cucăit pe o bancă în salină și apoi ne-am testat forța urcând 13 etaje până la suprafață.. că de nu suntem la vârsta a 3-a să nu fim capabili să facem asta.. plus că e tare sănătos. După ce ne-a expirat timpul de stat în salină am ieșit la suprafață și am așteptat să plecăm înapoi spre Cluj-Napoca. În timpul ăsta ne-am jucat cărți și apoi am dormit până la Cluj așa de bine încât parcă am recuperat tot somnul pierdut cu o noapte înainte.

A urmat apoi (după masă) o pauză maaaare de somn până la masa de seară. AM dormit ca un buștean cu căștile în urechi ascultând un post de radio rock…. și tare mă enervează că nu prind așa ceva și în Tg-Jiu.

După masă ne-am dus pe facultăți cu organizația reprezentativă fiecăreia (spre exemplu eu am fost cu OSM – organizația studenților mediciniști din Cluj), unde ni s-a prezentat tot ceea ce face OSM-ul și toate proiectele lor foarte tari cum ar fi schimburi cu studenții din străinătate sau din țară să vezi cum e prin alte centre din afară sau din țară și de asemenea tot felul de proiecte ce au ca scop atât dezvoltarea pe plan profesional cât și social, cultural, și personal. Alte activități sunt organizate cu casa de copii unde studenții se duc să vorbească și să se joace cu ei, proiectul medicalis, proiecte cu elevii din 1-4 (micii sanitari), cursuri de dans, donații de sânge, proiecte de informare asupra anumitor boli și nu numai, petreceri, etc etc etc.

Seara, am avut din nou o activitate surpriză ce a constant în sărbătorirea a 3 participanți de aici ce și-au avut majoratele în decursul acestor două săptămâni. Organizatorii ne-au pregătit tuturor gogoși și clătite cu ciocolată și un pahar de șampanie la fiecare. Atât de mult mi-au plăcut încât aș mai fi mâncat… păcat că numărul a fost limitat :(.

A doua zi, pentru că în acest post am să vă vorbesc și despre a 11-a zi cea de duminică, am învățat pentru examenele ce le vom avea marți, adică mâine sau azi depinde când citiți postul că el este scris într-o zi de luni. Ne-am ocupat timpul cu învățatul și cu dormitul. Practic am putut să facem ce vrem. Eu seara am chiulit de la masă și am mers la verișoara mea unde în sfârșit am mâncat și eu bine ( ciorbă de fasole verde cu smântână foarte gustoasă, friptură cu cartofi natur sos și condimente). Genială mâncarea… și acum când mă gândesc salivez efectiv. Îmi pare totuși rău de colegii mei ce au trebuit să mănânce niște ”lături” vorba multora de aici. Noaptea am fost pe Belvedere, de unde se vede toată panorama Clujului și am rămas impresionată de frumusețile ce le-am văzut fie și pe timp de noapte de sus. Apoi am mers într-un local cu specific indian (Samsara se numește), unde am băut ceaiuri și am stat pe jos pe perne la o măsuță mică ascultând muzică indiană și nu numai… dar oricum era lentă și foarte relaxantă. Acolo există diferite camere decorate într-un anumit fel: una ca în spațiu unde ești fosforescent, altele cu desene specifice și cu chestii de atârnă deasupra capului (scuzați dar la ora asta nu-mi amintesc cum se numesc așa că le zic simplu niște chestii acolo).

Cam atât cu astea două zile și îmi cer scuze că nu pot pune și poze, dar mâine urmează o zi cu 3 examene și mă duc și eu prin sala de lectură să mai fixez anumite noțiuni peste care am sărit astea două sau trei zile. Pozele am să le postez și pe ele cât de curând (zilele astea cu siguranță).

20 de gânduri despre &8222;Ziua 10 + ziua 11 – Salină Turda + timp liber&8221;

Spune-mi părerea ta!

