Ziua 12 – Învățat + Treasure hunt + Plimbare Cluj

Aventura mea prin Cluj s-a terminat ieri, 31 iulie 2013, însă eu sunt restantă cu ultimele zile din acest proiect. Acum sunt în Sibiu și voi petrece ceva timp pe aici până voi ajunge acasă la Jiu. Despre Sibiu am să vă povestesc eu curând, imediat ce voi termina de scris despre Cluj.

Revenind la ziua cu numărul 12 petrecută la Cluj, o zi de luni, am să vă spun că am fost atât de studioși încât toaaată ziulica am învățat pentru examenele de a doua zi în timp ce alții alergau de nebuni prin Grădina Botanică la Treasure Hunt iar alții de nebuni prin oraș. Eu și cu încă 2 la fel de aiuriți ca mine (Cristina și Saada – fii fericită Cristina că te-am pomenit aici în sfârșit, că Saada sigur mă omoară cel puțin telepatic dacă o să citească vreodată această postare :D), am rămas pe un balcon al căminului 10 din complexul studențesc Hașdeu și învățam care cum putea printre râsetele celuilalt și muzica de la telefon :D. Desigur, toată lumea trebuia să participe la Treasure Hunt, însă cum afară era atât de cald am preferat să stăm la răcoare pe balcon și să ”învățăm”. Acu dacă vreți să ne criticați, să știți că noi copii deștepți ce suntem chiar am reținut multe în distracția noastră!

Ce se făcea la Treasure Hunt în Grădina Botanică? Păi, eram împărțiți pe echipe de câte 5 și trebuia să alergăm ca nebunii prin grădină să ne facem poze cu diferite chestii date de organizatori. Chestiile alea precum clădiri, copaci, plante, trebuia să le căutăm, să le găsim și abia apoi să ne facem poze cu ele :D. Fiind foarte cald afară era groaznic. Desigur, era o modalitate tare interesantă de a cunoaște și vizita grădina, dar nu la 35+ grade cât erau afară :D.

Ceilalți cei ce au vizitat orașul, cred că pur și simplu s-au dus prin centru și alte locuri din apropiere pe care deja le văzusem de nu știu câte ori.

Ziua de luni, ziua de luni nu s-a mai sfârșit cu nicio petrecere, dar tot pe la 3-4 ne-am culcat că de.. dacă ziua ne-am distrat.. pardon semi-învățat, noaptea trebuia să recuperăm noțiunile lipsă, nu :D?

Cam atât și cu ziua de luni. Na că și ăsta face parte din categoria postări scurte, așa că fără prea multe alte cuvinte am să vă las acum :). Am să revin mâine să vă povestesc cum a fost la mini-sesiune și am să râd puțin de cei de la farma și stoma 😀

9 gânduri despre &8222;Ziua 12 – Învățat + Treasure hunt + Plimbare Cluj&8221;

Spune-mi părerea ta!

