Ziua 13 – Sesiune + vreme proastă + film + goodbye party

După o noapte în care trebuia să dormim devreme dar ne-am dus la somn tot pe la 4 ale dimineții din motive de studiu intensiv și alte peripeții, ne-am trezit de dimineață (la 9) să mergem la cele 3 sesiuni mari și tari… primele din viața noastră. Da, am avut și peripeții în noaptea aia. Când mă gândesc acum la ele râd în hohote, atunci aveam o stare de What The Fuck și mă uitam aiurea pe pereți în gol :)). Acum râd când îmi mă gândesc la cum arăta o persoană dincolo de balustrada balconului și cum se aruncă un dopuleț de apă și să se trezească înapoi cu o sticlă de apă din cap până-n picioare în mijlocul camerei :D. Ok… ok… nu era o sticlă de apă întreagă, dar oricum nu era mare diferența.

Dimineața însă arătam aproape ca niște oameni beți și chinuiți în drum spre amfiteatrul cu sesiunile. Ok, cred că ar trebui să povestesc câte ceva mai înainte despre cum s-au ținut sesiunile pe toate cele 3 facultăți, nu doar pe medicină generală. Ei bine, noi ăștia de la generală am fost cei mai norocoși din toate punctele de vedere. Ce vreau să spun, este că noi am început cu sesiunea la biochimie ce a durat 15 minute + pauză de 5 minute, am continuat cu sesiunea la anatomie de 20 de minute + pauză de 5 minute și apoi am avut sesiunea la fiziologie de 25 de minute + o pauză de 5 minute pentru că a urmat un redacțional de feedback. Deci după că ne-am trezit la 9 și 20 am scăpat și repede și ușor. După noi ca și noroc au urmat cei de la medicină generală ce au avut 2 examene luni (dar de durată normală) și un examen marți de la 11 și ceva (tot de durată normală). Urmează acum farmacia, ooooooffffff săracii de ei că au avut toate cele 5 examene de la 8 la 13. Ei au fost bătuți de soartă cel mai rău pe toată durata acestui proiect. Ei au fost ce se trezeau mereu la 7 că aveau cursuri de la 8 până la 13, ei au avut cea mai ”grea” sesiune, dar toate astea au compensat cu faptul că ei au avut cele mai frumoase laboratoare, apoi au urmat cei de la dentară și într-un final cei de la medicină generală ce n-au făcut nimic la laboratoare în afară de faptul că s-au uitat pe acolo la niște piese anatomice sau au văzut niște pipete automate ori au văzut pentru a mia oară cum se realizează grupele de sânge. De ce am plasat totuși medicina generală pe ultimul loc și totuși nu am urcat-o puțintel mai sus sau măcar la egalitate cu dentara? Păi pentru că spre deosebire de noi, dentara a primit o mulțime de cadouri gen: o cărticică, un stick de 4GB, o geantă, pix și încă ceva pe acolo :D. Noi ăștia de la generală n-am avut nici laboratoare faine (doar cursuri geniale :D.. dar probabil asta ar trebui să compenseze), n-am primit nici cadouri :(. Aici noi am fost bătuți de soartă.

Revenind la sesiune, că iar am sărit de la una la alta cum obișnuiesc doar să fac mereu, a fost ușoară la noi: 5 întrebări biochimie, 11 anatomie (astea două au fost grilă) și 3 subiecte de tip redacțional la fiziologie (să scriem despre osmoză, despre regulile de transfuzie și apoi funcțiile sângelui). Am terminat mereu înainte de deadline, iar apoi după sesiune toți am trecut prin stresul și nerăbdarea de a ne afla notele pentru care am trudit noi atât de mult :D. Sincer, notele au fost tare bune și foarte mari. N-am să zic acum note că nu vreau să pară că ne lăudăm pe aici, am să vă spun însă că suntem așa niște copii deștepți și inteligenți încât am luat numa note mari după ce am învățat atât de puțin (și nu, nu sunt ironică, chiar am luat note mari pentru că noi suntem chiar deștepți!… bine gata tac :)) )

A trecut și sesiunea, și stresul dinaintea aflării notelor iar apoi bucuroși ne-am distrat care cum am putut prin cămin dat fiind că afară era o vreme aproape deplorabilă. Ne-am chinuit să ne strângem să vedem un film însă nu a mers că ba pleca unul ba pleca altul. Până la urmă însă ne-am adunat 4 copilași simpatici pe scările dintre etajul 2 și 3 (că doar acolo aveam net să ne uităm la film online că dacă încercam să-l descărcăm ne lua o veșnicie) încurcând circulația între aceste două etaje. Stăteam efectiv ca boschetarii cu ochii în laptopul meu și ne uitam la Step Up 4 a cărei recenzie o veți găsi voi într-o zi aici dacă nu cumva voi uita să o fac și mă voi apuca să scriu alte postări fără logică pe aici. Laptopul meu însă nu ține încărcat la nesfârșit așa că în ultimul sfert al filmului ne-a făcut să ne mutăm ca și țiganii cu cortul înapoi în oficiu (bucătărie) unde aveam o priză și ne puteam uita liniștiți fără să mai deranjăm pe cei ce doreau să urce ori să coboare scările și fără să ne mai deranjeze și ei pe noi cu atâta urcat și coborât, că parcă atunci se găsiseră toți să coboare. Dacă vă întrebați de ce abia atunci ne-am dus ca oamenii în oficiu unde aveam mese și scaune, păi pentru că primul motiv l-am zis deja ( se descărca minunăția de laptop) iar al doilea.. se încărcase filmul și putea rula liniștit în continuare și fără net.

S-a terminat și filmul și totul parcă se apropia cu pași repezi de marele sfârșit nedorit de nimeni. Ne-am îndreptat apoi spre cină și într-un final spre o mică surpriză și marele goodbye party. Înainte de petrecere ne-am dus într-un parc al UMF-ului și am aprins lampioane. Până să aprindem însă lampioanele am fost udați de sistemul din parc ce uda gazonul și mi-a picat lampionul pe mână și am un semn de arsură de toată frumusețea pe palmă și încheietură. Dar nuuu, nu ziceți vai sărăcuța de ea, că pentru mine ăsta e ca un tatuaj care o să-mi amintească mereu cu plăcere de acea perioadă din viața mea și eu sunt chiar fericită de acel semn :D. Am să vă las mai jos o poză cu lampioanele noastre pe cer, sus pe cer.

A trecut însă și asta și a urmat petrecerea noastră din spațiu în care s-a cântat pentru prima dată imnul JSM compus de participanți pe negativul piesei ”18 ani – Vama Veche”. Imnul însă voi îl veți putea asculta abia mâine când a fost cântat la festivitate. A trecut și party-ul și s-a făcut 3 dimineața, iar noi, unii din noi, stăteam pe băncile din fața căminului și n-am mai fi plecat la somn jucând fazan. S-a făcut dimineața și urma festivitatea de premiere, așa că într-un final ne-am târât fiecare către camerele noastre: unii să doarmă alții să-și facă bagajele (eu) alții să se uite probabil în tavan și să mediteze la tot ce a fost și ce nu va mai fi.

Așa s-a încheiat penultima zi din acest proiect. Mâine urmează despărțirea. Cea mai grea și mai urâtă. Până atunci vă las să vă bucurați de pozele de mai jos.

***Dacă ți-a plăcut articolul și întregul blog, dă-i un like pe facebook  AICI, să fii mereu la curent și să mai afle și alții de el. Mulțam fain!***

Have fun,

Pishky

8 gânduri despre &8222;Ziua 13 – Sesiune + vreme proastă + film + goodbye party&8221;

  1. Pfff! Step Up 4! Demențial filmul! Adică… mie unul mi-a plăcut! Aștept recenzia ta. Lăsând filmele la o parte, tu chiar ești inteligentă așa că te poți lăuda aici cât dorești că nimeni nu îți contestă inteligența (să-i fie rușine celui care ar face-o). Și acum, mă gândesc cum naiba te-ai ars în palmă și la încheietură când totuși erai în mijlocul sistemului de udat gazonul… Adică, nu s-a stins lampionul? Pfff, ce ghinion ai avut, mai ales că ai arsura în palmă unde e cel mai dureros. Aștept ultimul articol din peripețiile tale la Junior Summer Med School.

    Ai putea face un film din experiența asta! Te-ai gândit? 😀

    • Exact ce spuneam nu e urât.. și nu nu se stinge așa ușor chestia aia de la lampion care arde mai ales ca e în interior și când pică pică…. Nu e nici dureros… e un semn de care mă bucur, deci după cum spuneam nu e un ghinion :D.
      O să fie și recenzia cândva… dacă o să îmi mai aduc aminte și o să mai am chef să o scriu :D…
      Despre ultima postare… pot spune doar că e kilometrică 😀

Spune-mi părerea ta!

