Angajamente și vise ciudate

Atunci când îți iei anumite angajamente, musai trebuie să le respecți. Altfel, dacă nu ai de gând să le respecți mai bine nu le mai iei și stai acolo în banca ta. Desigur, există și excepții, există și momente când nu îți poți îndeplini anumite angajamente din anumite motive mai mult sau mai puțin întemeiate. Momentele alea există. Dacă ele nu ar exista, lumea ar fi cu un pas mai aproape de perfecțiune. E adevărat că tindem spre perfecțiune și ar fi normal să fim din ce în ce mai aproape de ea, însă noi tindem spre perfecțiune pășind pe loc.

Acum ceva timp îmi luasem angajamentul de a scrie despre steroizi. Știam că trebuia și trebuie să fac asta, din moment ce mi-am luat un angajament. Universul însă părea și încă pare a conspira împotriva mea. Nicio ideea nu-mi trece prin minte despre cum aș putea aborda acest subiect. Ce aș putea spune oare? Cum aș putea spune oare? Încă stau și mă uit pe pereți sperând să-mi găsesc cuvintele de abordare ale acestui subiect. Nimic.

Noaptea ce tocmai a trecut nu a fost una tocmai liniștită. A fost o noapte furtunoasă și la propriu și la figurat. Natura se frământa sub tunetele și fulgerele ce brăzdau întregul ținut în părticele mici, se frământa sub vântul puternic ce arunca picăturile de ploaie dintr-o parte în alta. Eu, eu mă frământam sub coșmarurile ce puseseră stăpânire pe întregul meu somn. Nu-mi aduc aminte toate visele, știu doar că m-am trezit de multe ori sub semnul luminilor fulgerelor ce-mi luminau întreaga cameră în blițuri-blițuri. Îmi amintesc însă câteva vise. Într-unul luasem steroizi pentru barbati și mă transformam într-un mic monstruleț plin de mușchi și fără pic de finețe. Încă stau și mă gândesc la semnificația acestui vis. De obicei caut o semnificație a viselor pentru că știu că există acolo undeva. Inconștientul meu produce semnale pe baza conștientului, astfel fiecare vis are o anumită semnificație pentru fiecare din noi… reprezintă ceva. Să fi fost oare mesajul acestuia: SCRIE și îndeplinește-ți cu bine angajamentul luat? Posibil. Într-altul, un adevărat coșmar, am visat iarăși cadavre. Mi-am visat cunoscuții înșirați, morți, prin locuri nedefinite. De fiecare dată când visez asta se sfârșește ceva. Oare sfârșitul cui sau a ce urmează a veni prin părțile astea?

Acum, că stau liniștită cu ochii în tavan, mă amuz asupra viselor mele. Mă amuz mai ales asupra celui cu steroizi și mă întreb de ce n-am avut oare suficient curaj încă să-mi transform propriul vis în ceva cu adevărat comic. Când stau și-mi analizez mereu coșmarurile, mai ales cele ce implică moartea, mă întreb de ce n-am făcut nimic să schimb visul. Da, în vis tu deții cu adevărat controlul, totul se întâmplă conform voinței proprii tale minți. Însă dacă noi deținem controlul de ce stăm neputincioși ș nu schimbăm nimic, să schimbăm în ceea ce vrem noi să se întâmple cu adevărat?

Acum, fără prea multe cuvinte în încheiere, vă las până data viitoare când va avea să poposească pe aici un articol destul de revoltător asupra celor ce n-au altceva mai bun de făcut decât să critice activitățile altora.

14 gânduri despre &8222;Angajamente și vise ciudate&8221;

  1. Interesant vis! Vrei sa te transformi intr-o culturista? :)) Cel cu cadavre e infricosator… Spuneai ca poti controla visele… Eu nu am reusit deloc. Eu odata am visat serpi, am cautat semnificatiile si in ziua aia avea sa se intample ceva….. Soartaaaaa! :d Gandeste pozitiv ca doar nu se intampla nimic de pe urma acelui vis cu cadavre… O zi buna! 🙂

Spune-mi părerea ta!

