Idiots… Idiots EVERYWHERE!

Pentru început vă rog să-mi scuzați limbajul de mai jos care pe alocuri, din cauza nervilor, va fi poate nepotrivit unui blog și nepotrivit cu totul felului meu de a mă exprima în rest.

Citeam. Citeam și citeam și ceva mă face să mă proțăpesc în fața laptopului și să navighez de pe un blog pe altul și de pe un site pe altul fără să caut de fapt ceva anume. Mare greșeală. MARE efectiv. Mai bine stăteam acolo cu ebook-ul în mână și cu ochii printre memoriile gheișei.

Nu știu dacă s-a observat până acum din rândurile de mai sus, dar încerc din răsputeri să vorbesc cât se poate de elevat, să-mi stăpânesc frustrările și nervii acumulați în câteva secunde.

Revenim la ceea ce este de revenit… și anume plimbarea mea virtuală pe bloguri și site-uri. După cum am mai spus, nu căutam ceva anume și nu citeam ceva anume. La un moment dat însă, alunecându-mi ochii pe diferite cuvinte și semne de punctuație mă lovește ceva fix în moalele capului. Șocul fiind mare, m-am ridicat frumos de pe scaun am făcut două ture prin cameră și m-am întors la text. L-am luat de data aceasta de la capăt și l-am citit cu mult calm până la sfârșit. Mi-am recunoscut fiecare cuvânt în parte, fiecare virgulă, fiecare punct și fiecare liniuță. Totul era identic. Totul îmi aparținea mie iar persoana respectivă își asuma cuvintele cu multă mândrie. Eram prea nedumerită, așa că am recitit iar și iar până când da… mi-am dat seama că nu avea rost să mă mai mint că mi se pare ci să admit pur și simplu că toate acele cuvinte ce ”autorul” respectiv și le asuma erau pur și simplu ale mele. Ideile mele în care am pus suflet și mi-am stors ultimul neuron rămas ca ele să ia ”ființă”.

Mi se pare lipsă de respect față de cel ce a scris cu adevărat (dar asta cred că nu-l interesează pe cel în cauză), dar mi se pare lipsă de respect cât și față de propria-i persoană. Da, este o lipsă de respect față de tine… atâta timp cât dovedești faptul că ești inapt intelectual de a lua niște cuvinte din DEX și de a le ordona cât mai logic ca lumea să-ți priceapă mesajul… și cine știe poate să pui și puțin suflet.  Demonstrează o lipsă de cultură acută, din moment ce tu te pretezi la a face așa ceva. Citește frate cărți (dar nu copia pasaje de acolo), vezi cum și ce scriu oamenii, învață de la ei, prinde tactica și apucă-te tu de treabă. Nu copia în morții mamii ei de treabă (scuze.. nu m-am mai putut abține) munca altora fie că au muncit mai mult sau mai puțin. E munca lor și punct. Ideile lor (și alt punct!).

Dar bine, poate sunt prea răutăcioasă (cum de altfel sunt 99,9% din timp) și n-ar trebui să condamn astfel de oameni. Poate că ei suferă de o deficiență intelectuală și le lipsește și sufletul. Astfel, n-au de unde să ofere cititorilor lor decât chestii copiate și asumate. În cazul acesta nu ar trebui să-i condamn ci ar trebui să-i compătimesc. Ce vină au ei că mama natură nu i-a înzestrat cu niște amărâți de neuroni și-un strop de suflet? În cazul acesta, îi las pe ei în pace și-mi îndrept frustrarea spre mama natură care n-ar trebui să permită conceperea unor astfel de specimene. Serios, respiră aerul degeaba și consumă resurse prețioase.

De dat nume, n-am să dau. N-am să indic locul, n-am să indic nimic. Sper doar ca și alți ”deștepți” să nimerească postarea asta și să învețe dracului ceva din ea (iar nu m-am putut abține)! Adică: SĂ NU copiați ceea ce alții scriu ci să concepeți chiar voi propoziții și fraze care să transmită ceva. Practic, copiind textele altora și asumându-ți ceea ce ele transmit, ”copiezi” o parte din personalitatea și felul de a fi a celui ce a scris… iar așa ceva.. așa ceva n-ai cum să-ți asumi pentru că nu intră în tiparul tău personalitatea mea și felul meu de a fi. Așa că puneți naibii mâna pe o carte, citiți, formați-vă o imaginație și un vocabular, iar abia apoi tastați undeva pe un blog sau mai știu eu pe unde.

Cam atât am avut eu de spus.

book

 

Îți mulțumesc că mă citești, iar dacă îți place ceea ce scriu te învit să dai un like pe Facebook AICI sau un Subscribe (coloana din dreapta sus) și astfel vei fi mereu la curent cu ce postez.

Have fun,

Pishky

48 de gânduri despre &8222;Idiots… Idiots EVERYWHERE!&8221;

  1. Da, te înțeleg perfect. E groaznic atunci când alții iau meritele pentru munca ta. Săracii, dacă au auzit că ”e cool” să scrii pe bloguri sau că pot face bani din asta, nu mai au scrupule și fură tot ce prind.

    În altă ordine de idei, îmi place blogul, am să mai revin. Keep up the good work!

  2. Am patit-o si eu. Nu mi-a venit sa cred. Am citti de 5 ori, am belit ochii, zicand „hai mai ca sigur a mentionat sursa, nu se poate”. Ei bine, surpriza: se poate. Eu i-am lasat un mesaj pe FB, am zis sa o avertizez inainte sa dau report la blog, sa aiba omul timp sa isi indrepte greseala. Nu mi-a raspuns si nu a modificat. Nu stiu cat timp sa mai astept….

    • Din păcate ai dreptate și tot din păcate și cu părere de rău trebuie să ți-o dau. Într-adevăr… nu suntem destul de educați încât să știm să facem și altceva în afară de a fura (desigur.. unii.. căci sunt și oameni ce muncesc cu adevărat!)

  3. Sau poti apela la acest plugin: WP Control Copy. Just Saying! 😉 Worked for me! 😀

    Eu iti zic sincer, mai putini nervi! E viata scurta si un plugin rezolva un car de nervi. Oamenii sunt cum sunt, un post despre originalitate e trecut cu vederea usor de un personaj al carui neuron stie doar doua comenzi si anume Copy si Paste. So you can complain and also do something about it! Cheers! 😉

    • Fără nume mi-am spus doar o părere. Se poate raporta frumos fără să existe un scandal între două persoane pentru că mie nu-mi place. De aceea am ales doar să-mi spun o părere privind incompetența neuronului lor și a atitudinii lor.
      Contează cred să aibă o valoare pentru mine și să știu că mesajul meu ajunge și la alții. Atât.

      • Ştii ce nu îmi pare mie să fi înţeles tu din toată povestea asta ? Nocivitatea atitudinii. Este ok ca o astfel de practică să trezească în tine o reacţie. Şi e la fel de ok să şi arunci cu piatra în cel/cea vinovat. Doar că nu merge să arunci cu ea spre mulţime în speranţa că-l va nimeri pe vinovat. A-i da numele este, dacă vrei, o atitudine de aplicare a unei norme de justiţie şi bună practică în online. A-l trece sub tăcere nu e-o dovadă a faptului că eviţi „scandalul”. Fiindcă, guess what ?, tocmai ce-ai declanşat scandalul când ai postat.

      • Eu am dat cu ”piatra” într-o mulțime care doar asta face… deci pot nimeri pe oricine.
        Și da.. poate că ai dreptate… dar este alegerea mea ca pe acest blog să nu apară vreun nume al celor sau celui în cauză nici acum și nici pe viitor 🙂

      • Este dreptul tău să procedezi fix aşa cum crezi de cuviinţă. Dar bănuiesc că ai luat în calcul şi posibilitatea ca unii să considere că fapta în sine nu există şi că a fost doar o postare în care să spui ceva gen „uite, dom’ne ca tare-s io, că au ajuns unii de-mi copiază cuvintele” fără ca asta să se fi şi întâmplat în realitate, da ? Fiindcă, vrei sau nu vrei, păstrând tăcerea te expui şi acestui mod de a vedea lucrurile.

      • Da, conștientizez și asta. Însă știu că sunt oameni care mă citesc de ceva timp și știu că nu aș scrie ceva doar ca să scriu și să spun ”vai ce tare-s eu”. Sincer pe mine mă interesează oamenii care știu cum sunt cu adevărat, mă înțeleg și cred în mine. Ceilalți pot să gândească și să spună ce vor.

      • No, să zicem că eu nu te citesc de prea mult timp. Mă rog, nu suficient pentru a-mi face o părere. Nu e frumos să-mi trânteşti uşa în nas tocmai când eu gândeam că sunt invitat la o cafea, măi 😛

  4. Buna am citit articolul tau si comentariile si mi-a venit o super idee zic eu 😀 si iti voi da niste exemple pur si simplu adevarate 😛 .

    1 . ) http://youtu.be/4PAc5mgymbc

    2. ) http://youtu.be/v-XpXxD-7BA

    Asa ca iti spun de acuma :

    3. ) http://youtu.be/RVmG_d3HKBA

    Asa imi place mie sa ma exprim prin muzica , daca am gresit cu ceva , te rog frumos sa imi spui . Daca nu sper ca cel sau cea care te urmareste si plagiaza o sa vada aceste recomandari facute de mine si sper sa numai plagieze o bloggerita ca tine ca are de-a face cu mine 🙂 si :* . Sper ca ti-a placut comentariul meu 😀 .

  5. Hmmm…Poate ar fi fost totuși o idee să dai și nume!
    Astfel de oameni nu se dau în lături de la nimic și o vor mai face.
    Au mai scris și alții despre asta, dar realitatea este că va exista mereu câte un copiator.
    De multe ori m-am întrebat ce aș face dacă aș descoperi și eu o astfel de treabă! De fapt, nu mă mai întreb, cam știu… 😀

  6. Ce rautaciosi si fara pic de mila . A invatat si omul ceva si-l certati . Adica doua cuvinte si alea scrise pe hirtie si anume COPY si PASTE caci merg din clic de buton , de scris trebuia sa mergi la scoala sa inveti litere cifre sa poti sa citesti . Daca la PC-ul lui nu s-a inventat tastatura .

    Pishky mi-a placut eu sint msi crud cu hotii , daca ar fi la arabi ar fi fara miini .

    • Pff… răutăcioasă și fără pic de milă? Pfff… așa sunt 99.9% din timp :)).
      Da.. am zis.. poate că nu ar trebui să condamn ci să compătimesc.. că de… nu toți pot :(.
      Mă bucur că ți-a plăcut articolul și sunt de acord cu tine… mi-ar plăcea să fie și la noi legea arabilor :))

  7. Am înțeles la ce te-ai referit prin „picant”. 🙂 În fine. 😛 Mi-ai dat oricum o idee de articol unde vei avea pingback. Adică, sincer fiecare blogger are riscul de a fi plagiat de niște „bloggeri” care nu au ce face decât să ne mănânce nouă nervii.. Mă întreb, oare noi ce drepturi de autor avem la dispoziție privind conținutul paginii personale? Despre asta va fi articolul.și mă voi informa dacă există o modalitate de a ne proteja conținutul de către inapții societății.

  8. Pishky, tu tot ai fost calmă, dacă mi se întâmpla mie, probabil morții mamii lor n-ar fi fost singurii afectați de cuvintele mele. Dar, cine știe, poate că s-a trezit vreun gândac infect pe acolo să dea iama prin postările mele și să pretindă că-s ale lui. O fi?!
    Anyways, ar trebui să-i atragi atenția vitei respective, just saying. 😀
    (și stai calmă, nu-ți mai face nervi pentru niște viermișori incapabili să conceapă un text cap-coadă 🙂 )

  9. Dragă Pishky, îți înțeleg perfect furia și stilul fără compromisuri. Îți sugerez să vezi și partea bună a acestei nefericite întâmplări. Nu se fură decât de acolo unde se află valoare. M-am calmat și eu cu această mângâiere după ce am observat că ignobili aflați în criză de idei au pompat copios din sursele folosite de mine în teza mea de doctorat în teza lui de doctorat (surse extrem de puțin probabil să fie și în posesia ignobilului plagiator și încă în ordinea pusă de mine). În ce mă privește, nu a fost un caz concret de plagiere, ci doar de neciatre a sursei de unde s-a insapirat. În ce te privește, sentimentul de furie te va ajuta să te poziționezi corect față de plagiate și plagiatori într-o manieră mai activă, vehementă chiar. Dacă ai citit unele dintre recenziile mele vei fi observat că multe articole recenzate sunt autoplagiate (caz considerat la fel de grav ca plagiatul). Despre plagiatul mai mult decât evident al lui Victor Ponta s-a scris, dar oarba justiție a găsit subterfugii pentru scoaterea de sub acuzare. Oricum, acuzația de plagiat a lui VV Ponta se judecă acum la o instanță superioară. Neanularea doctoratului plagiat ar fi (de fapt este) o palmă trasă cerectătorilor onești și muncitori. În locul tău aș face public numele persoanei care te-a plagiat. Altfel, răul nu se micșorează, ci crește și ne înneacă pe toți. Și încă ceva, diagnosticul pus de tine (idiot) este incomplet. Formula completă este: un hoț idiot! Voi plasa articolul tău și în grupul Anti-plagiat de pe FB.

  10. Auch! E primul articol când te văd atât de nervoasă. Nesimțirea unora zace peste tot și e greu să faci față încăt cedezi nervos, lucru pe care tu l-ai făcut. Raportează-i blogul și trimite-mi un e-mail cu link-ul respectiv (ca ceilalți să nu viziteze și să îi sară în cap degeaba) și îl raportez și eu pentru că 1 raport în plus dezvăluie faptul că acea pagină are ceva în neregulă privind conținutul și va fi evaluat. Calm down now!

    Cum ziceai tu în titlu dar și în poză (care e super funny), idioții sunt peste tot… Poate sunt nesimțit, dar mama idioților cred că a fost din nou gravidă și s-ar putea să fie din nou…

      • Păi știu că mai ai astfel de articole cu limbaj mai „răutăcios”, dar ăsta e cel mai „picant” pe care l-am citit. Probabil sunt altele și mai și dar nu începusem să-ți citesc blogul cred. 🙂

        Și în concluzie, îl lași în pace pe acel idiot?? Adică, e posibil să o mai facă dacă nu acționezi împotriva lui.. eu știu…

      • Ăsta nu-i picant.. nu asta înseamnă picant.. în fine 🙂
        Da îl las în pace 🙂 I-am spus părerea 🙂 Și asta e tot ce mă interesează… să-mi descarc eu aici oful 🙂 Gen… nu vreau să se știe cine și cum … am zis că nu nume, nu numesc și gata 🙂

Spune-mi părerea ta!

