Super Blog 2013

participsuperblog2013_200x200

E toamnă. Și dacă-i toamnă, prin blogosferă bate la ușa mai multor bloguri așa numitul Super Blog. Toamna asta, Super Blog bate și la ușa mea. Și dacă tot bate, m-am hotărât să fiu o gazdă bună și să-i deschid larg ușa blogului meu. Cum se va simți Super Blog în casa mea virtuală, n-am de unde să știu. Sper doar să-i fiu o gazdă bună, o gazdă demnă de musafirul meu. În consecință, am să mă străduiesc să-i onorez toate propunerile de articole și să ajung până la sfârșit.

Concurenții, la această ediție, se anunță a fi mari și tari. O grămadă de oameni care știu cu adevărat să scrie, printre care și profa mea de română (al cărei blog îl puteți accesa dând click AICI. Merită citit). Dar sinceră să fiu, mă bucur. Mă bucur pentru că fiind vorba de același concurs și aceleași provocări, suntem tratați ca de la egal la egal. Iar eu nu pot fi decât mulțumită să mă aflu într-un concurs pe picior de egalitate cu una din profesoarele mele. Ce poate fi mai minunat de atât? Adică, vreau să spun că este minunat faptul că pot încerca să mă autodepășesc pe mine având asemenea „rivali” în competiție. Dar, vom vedea ce va ieși la sfârșit. Sfârșit care va avea să vină abia prin decembrie.

În încheiere, vă invit și pe voi să vă înscrieți în competiția Super Blog. Să vă provocați să scrieți pe teme impuse fără a vă ieși din propriul tipar. E interesant să faci asta. Și frumos.

P.S.: Țin să îi mulțumesc lui Emil că m-a bătut la cap să mă înscriu. De asemenea țin să îi mulțumesc lui Alex că m-a bătut la cap să nu mai amân înscrierea.

Dacă ai ceva de spus, de împărtășit cu mine sau cu ceilalți, folosește cu încredere secțiunea de comentarii într-un mod cât mai manierat.

40 de gânduri despre &8222;Super Blog 2013&8221;

  1. Bun venit in SuperBlog, Pishky! Iti multumim pentru participare si iti dorim succes si inspiratie! Si succes si profei de romana! O sa fie interesant sa va citim creatiile in aceeasi competitie 🙂
    Sa ne regasim cu bine la final! 🙂

Spune-mi părerea ta!

