Mulțumesc Cornel Ilie. Mulțumesc VUNK!

Aseară, 3 octombrie 2013, pe la orele 18 și 30 de minute, pășeam curioasă în Sala Polivalentă. Și bucuruoasă că eram pentru prima dată acolo. Mi-am luat invitațiile și m-am îndreptat spre TEREN, căci așa-mi erau indicațiile date. Habar nu aveam că o să stau fix în fața scenei și pentru asta vreau să le mulțumesc  membrilor trupei Vunk pentru invitația ce mi-au dat-o la concertul lor. A fost minunat. Sunt minunați. Răspândesc fericire. Multă fericire prin toate cântecele lor. Prin felul lor de a fi.

CAM01676

Tema concertului a fost fericirea. Răspândirea ei prin fiecare cântec. Prin fiecare moment. Prin fiecare gest. Și a fost frumos. Foarte frumos. Atât de frumos încât nu aș fi vrut să se mai termine vreodată. Sunt sigură că au reușit. Au reușit să transmită fericire întregii săli. Au reușit să transmită fericire în fiecare moment fiecăruia din noi.

Programul concertului a fost bine pus la punct. Am să încerc să enumăr cam tot ce s-a întâmplat și sper să nu uit ceva important. În primul rând, când am ajuns acolo mi-am primit invitația. Apoi mi s-a pus la mână o brățară ce făcea parte din concert. M-am îndreptat spre locul indicat și am așteptat. Când am ajuns eu și cu amica ce am luat-o cu mine, pe teren nu eram decât noi și băieții din stuff, cameramanii  și presa. Sala era aproape goală, presărată doar pe ici și pe colo cu câte o ființă vie. Încetul cu încetul fiecare scaun din jurul terenului a început să fie ocupat. La orele 19 a intrat în scena Alexandra Ușurelu, iar apoi trupa ABCD. Ei ne-au ținut de urât până a a apărut Vunk. Iar când Vunk a apărut, a apărut și fericire o dată cu ei. Au început cu mesaje cu laser, punându-ne întrebări și așteptând răspunsuri. Iar apoi. Apoi.. ei bine au intrat în scenă. Iar când au intrat în scenă toată sala a fost plină de licurici verzi, roșii, mov, albaștrii, albi, galbeni. Brătările noastre erau licuricii. Erau sincronizate pentru melodii, când să lumineze și când nu. Iar după concert au luminat în continuu. Chiar și acum, brătările noastre, zac tăcute pe masă. Ni s-a cântat și ni s-au transmis mesaje. Iar eu tare mă bucur că melodia pe care am cerut-o trupei s-a cântat la mijlocul concertului. S-au făcut dedicații și a avut loc chiar și o cerere în căsătorie: Cornel s-a oprit la un moment dat din cântat și a spus că are de citit un mesaj de pe promter pentru o fată din sală care suna cam așa: „Corina, vrei să fii soția mea?”. Dar nu, nu era pentru el răspunsul, ci pentru un domn ce stătea alături de Corina în sală. A avut loc și un moment unic în istoria concertelor: timpul l-am oprit cu toții în loc. Pentru 30 de secunde am stat nemișcați și ne-am gândit la fericirea din viața fiecăruia. Desigur în concert nu a cântat doar Vunk, ci i-au avut invitați și pe cei care mai au melodii cu ei precum: Andra, Loredana, Mirabela. Și uite așa, melodiile și momentele au curs unele după altele printre luminile licuricilor noștrii, iar concertul a ajuns după 3 ore + una de deschidere, la sfârșit. S-a terminat când aș fi vrut să continue.

CAM01735

A fost extraordinar. Ei chiar merită ascultați. Au inițiativă și cred în schimbare. Ajută schimbarea. Ajută să se întâmple. Ajută ca noi să credem în ea. Iar pentru asta, pentru seara din 3 octombrie 2013 eu le mulțumesc băieților de la Vunk. Le mulțumesc pentru invitație și pentru că am fost alături de ei. Mulțumesc Cornel Ilie. Mulțumesc VUNK!

Iar acum o întrebare. Asta pentru că tema a fost despre fericire. Ce înseamnă pentru tine fericirea?

16 gânduri despre &8222;Mulțumesc Cornel Ilie. Mulțumesc VUNK!&8221;

Spune-mi părerea ta!

