Doctorul personal al părului tău!

Cu acest articol particip la a treia probă Super Blog 2013!

Hi hi hi hi. Freza tipului mă inspiră. Dacă va fi să mă inspire în bine sau în rău, nu pot știi. Dar o să vedem asta la sfârșitul articolului.

Pentru proba aceasta, Farmec ne propune ca temă „doctorul personal al părului nostru”. Ce facem pentru a încerca să avem un păr cât mai sănătos? Cum îl îngrijim, pentru că da părul face parte din noi ca și întreg și trebuie să-l îngrijim ca să ne îngrijim implicit pe noi.

În funcție de problemele pe care fiecare tip de păr le are, cei de la Farmec propun Gama Gerovital Plant Tratament  ce se situează la limita dintre produsele cosmetice și de înfrumusețare a părului și cele farmaceutice și se pliază pe nevoile fiecărui tip de păr, dat fiind faptul că cele mai frecvente îngrijorări sunt legate de: modificarea, în timp, a caracteristicilor firului de păr precum îmbătrânirea; îngrășarea excesivă a părului (marea problemă a părului meu) și căderea părului peste limita normală (a doua mare problemă a părului meu. Săracul de el. E bătut de soartă rău de tot). Așa că aș încerca ceva pe bază de plante.

Deci da, după cum spuneam bietul meu păr e și gras și mai și pică. Deși, când te uiți la el așa din față, spate sau profil pare tare slăbuț și deloc puțin. Părul meu e un paradox. Ca și subsemnata de altfel. Mie una, mi-ar prinde bine un tratament sebum control și unul anticădere. Adică, ce spun eu mie, nu mie, ci părului meu. El este beneficiarul unic în toată afacerea asta :D.

Dacă stau acum să mă gândească când s-a „îmbolnăvit” în halu ăsta părul meu, n-aș știi să vă spun. Și nu, nu a fost așa, părul meu nu a avut probleme până acum vreo câțiva ani buni. Și nici nu știu cum de a pățit asta. E peste puterile mele de înțelegere. Dar, cine știe. Poate în sfârșit părul meu are noroc cu tratamentele astea și.. hmmm… devine și el ce-a fost odată (splendid, desigur!!!!).

Acum, că simt că-i tras de păr rău de tot articolul ăsta și că ideile mele sunt de fapt undeva pe câmp cu oile și pasc ce-or paște ele pe vremea asta, vă las o întrebare: Părul vostru cât de fericit și sănătos e? Ce-i faceți???? (am și eu nevoie de răspunsuri.. dați sfaturi unui copil neștiutor :D. Mulțumesc!)

Dacă ai ceva de spus, de împărtășit cu mine sau cu ceilalți, folosește cu încredere secțiunea de comentarii într-un mod cât mai manierat.

Îți mulțumesc că mă citești, iar dacă îți place ceea ce scriu te învit să dai un like pe Facebook AICI sau un Subscribe (coloana din dreapta sus) și astfel vei fi mereu la curent cu ce postez.

Have fun,

Pishky

10 gânduri despre &8222;Doctorul personal al părului tău!&8221;

  1. eu am folosit lotiunea regeneranta cu petroleum de la Gerovital Plant , ce-i drept nu m-am tinut foarte mult de tratament, aceasi problema am si eu ,caderea parului si nu am avut probleme atunci ,chiar nu mai cade,uneori chiar de loc,cand imi treceam mana prin el. chiar ca mi-ai adus aminte , o sa o incerc din nou,dar pe termen mai lung!!

Spune-mi părerea ta!

