Indiferență și Orgoliu – scurt-metraj

De ceva vreme, am cam uitat care este cu adevărat scopul acestui blog (și da.. eu tocmai stau și mă întreb de ce am afirmat asta când eu însămi nu știu care-i scopul. Epic fail). Bine. Scopul este unul personal. Și dacă este unul personal, musai nu trebuie să-i dau drumul ori să uit undeva într-un colț de el.

Am început să public pe aici din când în când scurt-metraje, de când am luat și eu parte acum câteva luni la crearea unui scurt-metraj. Câtă muncă și câtă pasiune. Câtă bucurie. Mi-a plăcut. Toate scurt-metrajele, cât și cel din care am făcut parte, le puteți găsi în secțiunea de „Scurt-metraje”.

De data asta, n-am să mai pălăvrăgesc (prea mult). Am să pun lacăt degetelor mele ce continuă să bată-n taste. Am să pun lacăt și ideilor ce ia ființă sub acțiunea degetelor și a tastelor. Azi am să pun lacăt la tot.

Am să deschid însă puțin subiectul indiferenței și orgoliului din familie. Asupra tuturor acțiunilor negative ce se răsfrâng asupra unei vieți nevinovate, copilul. De dezbătut, n-am să-l dezbat prea mult pentru că ar însemna să înșir aici mii de cuvinte. Iar acum, acum nu am nici cheful necesar și nici timp. Am să vă las în schimb scurt-metrajul de mai jos. Este o ilustrare perfectă a ceea ce se întâmplă în viețile a zeci de copii chinuiți.

Mie una, filmulețul de mai jos, mi-a inspirat teamă. Frică. Durere. Ură, față de toți aceia cărora nu le pasă de-un pui de om a cărui viață ei însăși au creat-o.

Desigur, căci nu se putea altfel, am să vă las și o întrebare al cărei răspuns îl voi aștepta. Întrebarea este: Vouă ce v-a inspirat filmulețul de mai jos?

Dacă ai ceva de spus, de împărtășit cu mine sau cu ceilalți, folosește cu încredere secțiunea de comentarii într-un mod cât mai manierat.

Îți mulțumesc că mă citești, iar dacă îți place ceea ce scriu te învit să dai un like pe Facebook AICI sau un Subscribe (coloana din dreapta sus) și astfel vei fi mereu la curent cu ce postez.

Have fun,

Pishky

sură youtube (user mariancristyna )

10 gânduri despre &8222;Indiferență și Orgoliu – scurt-metraj&8221;

Spune-mi părerea ta!

