Generația „Social Media”

E iar luni. Îi iară o nouă zi monotonă. Plină de vreo 8 ore în orarul meu de elevă în clasa a 12-a. Obositor. E ziua pe care chiar nu o suport. Mă epuizează fizic și psihic.

Lăsând asta deoparte, dacă e luni am să vă mai las un scurt-metraj peste care am dat acum vreo săptămână și ceva pe când am pregătit de fapt postul acesta. De atunci parcă a trecut mult timp (și ce ciudat e să vorbești la viitor cu timpul trecut. Ha ha ha. Sfidez legile timpului). De atunci am făcut și 19 ani și ce naiba s-o mai fi întâmplat prin timpu săptămânii (dacă sfidez legile timpului, nu pot totuși să prezic viitorul. știu totuși sigur că 19 ani îi am împliniți când voi citiți acest post).

Fără să mai lungesc prea mult cu vorba, am să vă spun că am dat pe WebCultura (unde apropo sunt numai chestii interesante ce merită atenția noastră, a tuturor) peste o animație tare interesantă cu privire la generația de ansamblu a zilelor noastre (adică: tineri, adulți, bătrâni). O lume captivă în ghearele tehnologiei. O lume a cărei viață se agață cu disperare de niște aparate și niște platforme virtuale. Animația este de fapt făcută după niște benzi desenate. Practic benzile desenate au căpătat viață în animație.

O animație ce merită văzută, zic eu.

Iar acum, întrebarea mea: Tu cât de captivat ești de „Social Media”?

***Pentru mai multe scurt metraje, click aici pe Scurt metraj.

Dacă ai ceva de spus, de împărtășit cu mine sau cu ceilalți, folosește cu încredere secțiunea de comentarii într-un mod cât mai manierat.

Îți mulțumesc că mă citești, iar dacă îți place ceea ce scriu te învit să dai un like pe Facebook AICI sau un Subscribe (coloana din dreapta sus) și astfel vei fi mereu la curent cu ce postez.

Have fun,

Pishky

sursă youtube (user Jess the Dragoon )

18 gânduri despre &8222;Generația „Social Media”&8221;

  1. Adevărul e că toţi suntem mai mult sau mai puţin captivaţi de online, toţi trăim şi aici, pe lângă viaţa reală. Dar asta nu înseamnă că nu mai socializăm şi faţă în faţă.
    Am încercat să renunţ, dar pur şi simplu nu pot (sau nu vreau să pot) pentru că social media e parte din viaţa mea, e ca şi când m-aş rupe de realitate. Aici am cunoscut o grămadă de oameni, am învăţat multe lucruri şi nu vreau să renunţ la partea asta din viaţa mea.
    Din fericire nu sunt dependentă de like-uri. în schimb sunt dependentă de informaţiile şi de oamenii de aici (pentru că până la urmă în spatele fiecărui nickname se află defapt un om).

  2. Mie-mi place Social Media. Sunt tot timpul conectat cu vine vreau si cand vreau. Si nu este vorba despre mutarea relatiilor din viata reala pe internet, ci de imbunatatirea vietii reale prin intermediul online-ului. In oline cunosti mult mai rapid oameni cu care ulterior ai ocazia sa iesi.

      • Nu stiu cat de important este masurarea socializarii. De fapt nu cred ca trebuie sa masori online vs offline, ci trebuie sa vezi faptul ca acum orice sau oricine sta la un click distanta. Faptul ca socializez online cu cei pe care ii stiu din offline reprezinta un avantaj. Cel putin pentru mine…

      • Pentru oricine este un avantaj, mai ales atunci când persoana respectivă se află la sute sau mii de kilometrii depărtare.

        Dar eu, totuși, pledez pentru offline atunci când sunt posibile întâlnirile și prin aprecieri grăite ori scrise, nu doar prin like-uri 😀 (exemplu comentariile ori viu grai: telefon ori față în față :)) ).

Spune-mi părerea ta!

