Girafa creativă

Conceptul de „Girafă creativă”, s-a născut duminică.

Eu, duminică, mă plictiseam. De moarte. Aveam atâtea de făcut și n-aș fi făcut nimic. Și n-am făcut. M-am proțăpit pur și simplu în fața laptopului și am postat o ghicitoare pe grupul de Facebook al super-bloggerilor.

Ghicitoarea suna cam așa:

„Regula este următoarea: Ghicești răspunsul la întrebare și păstrezi poza de profil. Îl greșești, schimbi poza cu o girafă . Răspunsul se trimite printr-un mesaj privat .

Ghicitoarea: 3 dimineața, sună soneria și te trezești. La ușă sunt părinții tăi pentru micul dejun. Tu ai: dulceață de căpșuni, miere, vin, pâine și brânză. Ce deschizi prima dată?”

Mă așteptam să rămână acolo o simplă postare și nimeni să nu o bage în seamă. Să rămână singură singurică. Doar că, contrar așteptărilor mele, bloggerii au răspuns pozitiv. Au apărut primele comentarii și de aici numărul lor a ajuns la zeci și mai apoi sute. Am interacționat și ne-am distrat. Ghicitoarea asta și girafele au adus multe zâmbete pe fețele bloggerilor. Și nu numai.

Pozele de profil începeau încet-încet să se schimbe cu girafe. Multe girafe. peste tot girafe. Și acum mă simt încă ca-n savană :). Super-bloggerii au îndrăgit girafele, fie că au răspuns corect la ghicitoare fie că nu. Toți au sfârșit prin a-și pune o girafă la profil, creând astfel o comunitate a girafelor prin „girafizarea” noastră.

Cel mai frumos moment, cred, a fost însă altul, dincolo de zâmbete și comentarii interminabile. Primirea unui mesaj. Un mesaj emoționant. Îmbucurător.

i-am dat surorii mele, care e in spital, joculetul asta cu girafele. a facut o mica ferma, o comunitate, de fapt, de girafe in jurul ei. Ai pus un zambet maaare pe fete triste, multumeesc. noapte buna, saptamana la fel >:D<” – diagnostic: leucemie.

Cred că zâmbetul unei astfel de persoane, în astfel de momente, este cea mai de preț comoară. Cel mai minunat lucru pe care-l poți primi în urma unui simplu joc. Un joc ale cărui așteptări erau nule. NULE!

Acum, girafa noastră creativă, a devenit un simbol. Simbolul zâmbetelor și al fericirii împărtășite celor din jur. Așa că, dacă vă e drag de girafele noastre, dați-le un like pe pagina de Facebook și fiți alături de ele în distribuirea zâmbetelor și a fericirii. Mulțumim.

Mă bucur că am reușit să creez ceea ce s-a creat. Că am dat startul.

Pagina de facebook o găsiți la link-ul următor: https://www.facebook.com/Girafa.Creativa

7 gânduri despre &8222;Girafa creativă&8221;

  1. Buna,
    te invit la un concurs simplu pe blogul meu. Cu 2 distriburi poti castiga unul din cele doua pandantive gravate dupa placul inimii tale, unul este placat cu aur, altul cu rodiu.
    Concursul se afla pe prima pagina a blogului meu, sper ca vei participa.
    Numai daca vrei, scuze de off-topic. 🙂
    Te pup si multumesc!

Spune-mi părerea ta!

